Het grote "Omega Only" topic

Tja, is het waard op te knappen? Dat ligt aan de kosten voor opknappen versus de waarde nu. Deze modellen zijn onder de 400,- te krijgen, maar in goede staat zal dit over enkele jaren wel een (stuk) hoger zijn.

De band is de Omega spider ss band, misschien nog wel te vinden anders laat je KO een mooie Rally strap maken hij kan de maatvoering pakken van mijn Omega daar gaat hij binnenkort mee aan de slag.

Een replacement vind je nog wel op Ebay:

Speedmaster Date…

2 likes

Helaas ver boven mijn huidig budget, maar wat een prachtige omega’s allemaal zeg. Met een budget van 2000,- euro zou ik toch kijken voor een goede gebruikte seamaster ipv een nieuwe oris aquis. Maar dat gezegd hebbende kan ik niet beweren dat de oris ook een prachtig horloge is. Suc6 ermee. :+1:

Bedoel dus te zeggen dat de oris ook een mooi horloge is :blush:

En een PO op rubber…

3 likes

Als ik een Omega seamaster koopt, moet het nieuwe model zijn vanaf 2012 is die volgens mij.
Met een zwarte bezel, doos en papieren e.d.
Vaak worden niet toch rond de 2500 nog verkocht en dat ga ik er nu nog niet voor betalen.

Of hier moet daar toch anders over gedacht worden dan hoor ik dat graag ofcouse.

Ben nog jong, dus nog niet zoveel haast om mijn ‘droom’ horloge te kopen

1 like

Ha, ik zie het al, ik zat in het verkeerde topic :smile:

Ook zeker spijt van…

Vond het patina destijds iets te gruizig… Maar als ik hem terug zie heb ik toch wel spijt…

Zie toevallig op MP een advertentie staan, misschien iets voor jou? http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m991584692-2015-omega-seamaster-diver-300-m-co-axial-ceramic-36-25-mm.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr Hij is wel klein hoor 36mm.

Had deze gezien, jammer van de maat. heb liever de 41mm.

Prachtige klok

Beide, had er ook niet veel voor betaald.

Mika

1 like

Nog 1 en dan houd ik op. Mijn eerste echte horloge. De Omega waar het voor mij allemaal mee begon:

Oversized Rosegold capped cal 265:

8 likes

Ik ben nu toch wel aan het twijfelen geslagen om toch niet gewoon een mooie nette gebruikte Seamaster op te sporen… :neutral_face:

Hierbij mijn bijdrage aan dit mooie topic …

En allemaal nog in bezit :smile:

5 likes

Wordt een lastig verhaal. Niet het glaasje want die kan ik ook nog wel bestellen, maar de index. Ik denk dat ze die alleen bij Omega zelf hebben liggen, als dat al zo is. Dat zal een duur grapje worden.

Alleen deze. Van m’n schoonvader geweest. Die kreeg 'm destijds nieuw van m’n schoonmoeder.

Verder niet echt Omegafan. Vind van de huidige lijn eigenlijk de Aqua Terra en die retro SM300 wel aardig. Maar prijzen zijn wat mij betreft niet (meer) in verhouding.

5 likes

Even niet om de sfeer naar beneden te halen, maar ik heb zojuist de catalogus nog eens integraal doorgenomen en wat staan daar eigenlijk een hoop lelijke horloges in zeg! Je kunt alles behalve een klein deel van de Sea- en Speedmasters tegenwoordig gevoeglijk overslaan. Ik hou me lekker bij vintage omega.

1 like
2 likes

ik heb er maar 1 , maar wel NL geleverd begin 1968

15 likes

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/20140604_150958_zpsg1fqgvux.jpg.html]

[/URL]

17 likes