Omega Planet Ocean of Breitling Seawolf

Ik zou voor de PO gaan, prachtig ontwerp. :+1:

Maar als je dan toch voor de Breitling gaat; neem dan gelijk deze en niet zo’n brave kleur:

5 likes

Dit zijn voor mij beiden prachtige horloges. En als ik nu een keuze moet maken tussen deze twee dan kies ik ook de PO maar dat komt wellicht ook doordat ik al een Breitling heb en misschien eens een keer een andere wil uitproberen :grinning:
Want oa daarvoor is dit forum wel geschikt… :wink:

Succes met jouw keuze!

Als je een tweedehands PO uit 2012 te koop zet voor 3650 euro, dan ga je hem hier niet verkopen ;). Als hij zakt tot 2900, wellicht.

3 likes

Inderdaad rond dat bedrag zou ik wel interesse hebben gehad. 3650 is te hoog.

3k, wellicht 3100 euro is een redelijk bedrag. Ik vind hem nu ook >500 euro te duur. Maar wie weet krijgt hij het er voor, er hoeft maar 1 gek op te staan :slight_smile:

Op MP staat er eentje uit 2014…een 42mm voor E2850. Geen idee of deze compleet is en de staat.

En of deze nog te koop staat :thinking:
Helaas geen foto’s.

1 like

Precies.
De SOH vind ik echt een pak mooier dan de PO

3 likes

Iedereen gaat voor de PO en iedereen verkoopt m ook weer… (incl. mezelf)

4 likes

De PO voor 3659 op dit firum is een 45,5. Ik heb een pols van 18 cm. Ben bang dat 45,5 erg groot is? PO op MP heb ik gezien en een bod uitgebracht.

1 like

En koopt hem daarna keer na keer weer terug :thinking:

Mijn vijfde PO :grin:

3 likes

ik vind deze wel het mooist qua kleur. Uitvoering met oranje net iets minder, maar dat is persoonlijk.

Mijn (absoluut subjectieve) mening: PO :wink:

Dit is de 2500, niet de keramische 8500.

8500:

Is dit een42 MM?

Klopt…op een 17.5cm pols. Lijk erg groot op deze foto maar valt mee.
Hier op staal.

Beiden gehad en idd is de PO wat braaf/saai.
Wel heel mooi afgewerkt!

Seawolf Cobra Yellow is wel badass! :sunglasses:

5 likes

PO
Heb zelf de 42mm
Maar kies wel voor een oranje tintje :slight_smile:

3 likes

Ik zou persoonlijk voor de oude PO met caliber 2500C of D gaan. Draagt comfortabeler en is beter in verhouding.

1 like

P.O , 100%

5 likes

ik zeg ook de PO, ik vind hem wat tijdlozer dan de gemiddelde breitling. Op de foto heb ik mijn 42mm 8500 PO op een 17,5 cm pols. Ik vind hem bijzonder comfortabel dragen.

2 likes