Omega PO 232.30.42.21.01.003 of 232.30.42.21.01.001 ?

Moeilijk hoor! Ik denk toch de oranjeā€¦

Hi, stuur mij even een PB ik heb er een die van eigenaar mag wisselen. Gr. Daniƫl

De oranje heeft het meeste diepte op de plaat.

[URL=http://s1101.photobucket.com/user/trebz1/media/89D669F4-98D7-42B7-BC88-53F3E52ADBA3-8648-000007251B7ABA55_zps697c9764.jpg.html][/URL]

Lekker veel verschillende meningen.
Alvast bedankt voor de input!
En altijd mooi om die fotoā€™s te zien.

Ik vind de tijdloze zilver ook mooier. Maar de oranje met oranje bezel van vroeger vond ik ook een mooie combi.

http://thewatchstore.info/omega%20planet%20ocean%20quartz%20chrono%20steel.jpg

Nu vind ik de mooiste oranje PO deze

Op baselworld schijnt omega met iets nieuws in oranje te komen. Spannend.

1 like

De zilvere versie is mooier

Ik heb deā€™zilvereā€™ gehad en zou als ik nogmaals de keuze moet maken, nogmaals voor de zilvere gaan. In mijn ogen meer belans en kun je overal bij aan, sportief maar ook bij een pak. Oranje vind ik iets teā€¦ (niet dat ie lelijk is! :P)

1 like

Ik heb de uitvoering met oranje cijfers gehad; deze zou ik weer kiezen! Prachtige klok en de oranje accenten komen prachtig tot hun recht.

heb de zilveren gehad, zou ik nu absoluut weer kiezen. Rustiger, sjieker, en de opgelegde indices zijn fantastisch!

Beide erg mooi en ik ben ook wel fan van de 003 (oranje cijfers). Ik zou, maar dat is mijn persoonlijke mening, toch voor de 001 gaan :slight_smile:

Ik ben er uit!
Het wordt degene met oranje cijfers. Toch iets meer een eigen persoonlijkheid!

4 likes

Alvast gefeliciteerd met deze hele goede keuze. En ik kan het weten :grinning:

1 like

Goeie keuze. Ik heb de versie met de zilveren cijfers gehad. Vond die net niet bijzonder genoeg. Als ik 'm nog een keer zou kopen, zou het de versie met de oranje cijfers worden.

Veel draagplezier alvast!

1 like

Ik zou voor de zilver gaan, verveelt nooit en je kunt altijd de band wisselen voor wat kleuraccenten. De PO staat ook top op rubber of nato.

Succes

Met de oranje accenten kan je ook prima combineren, zie mijn topic elders op deze site :grinning: Omega PO met een nieuw jasje

1 like

Heb je nog andere horloges met een classic look? Dan die met oranje cijfers. Als het je enige klok wordt altijd een klok zonder kleurtjes. Past overal bij en gaat niet vervelen.

Veel voorpret!

Vast en zeker een Orange side of the moon? :wink:

Dit is mā€™n eerste ā€˜echteā€™ horloge en ook een waar ik jaren naar heb uitgekeken.
Zelf vind ik dat een PO iets oranjes moet hebben. Of blauw. Maar de Goodplanet die bij de juwelier lag met 25% korting was net verkocht.
Het oranje geeft hem net even zā€™n eigen smoel.
Ik heb nog een Automatische Invicta duiker, geheel zilver, een klassieke 2 tijden klok, een beetje in de CvdK kast stijl, ook een automaat.
Dan nog een Chronograaf met Quartz uurwerk en een rechthoekige Jaques LeMans chrono.
Een Adidas duiker die ik 20 jaar geleden heb gekregen en een Citizen eco-drive op zonne energie.

Bovendien zou ik graag nog een Speedy hebben, niet tegen mā€™n vriendin zeggen!