Ik heb juist met veel high end horloges dat ik me afvraag waarom ze zo duur zijn als ik de plaatjes zie. Bij die Seiko’s heb ik dat veel minder omdat ze gewoon simpel weg minder duur zijn. Vooral de sumo is echt een mooi horloge op de plaatjes vind ik.
Voor mij omdat het zo’n tijdloos ontwerp is.
Vijf jaar geleden toen ik me iets meer in horloges ging verdiepen vond ik 'm al mooi. Nu nog steeds.
Leuk topic, al is deze vaker voorbij gekomen. De normale spreekt mij weinig aan, ik snap de historische context wel en dat maakt hem interessant.
Deze kan ik echter wel erg waarderen, al zal hij mogelijk sneller vervelen?
Fraai die kuifje
En ik heb niets tegen Omega of speedmasters.
Ik vind het juist een mooi en zeer comfortabel horloge.
Maar Omega, net als vele andere merken gebruiken de
’ helden psychologie ’ als marketing truc.
Bij Omega hebben ze ruimtepakken en zelfs hele maanlanders
staan.
Een WIS kijkt daar uiteraard wel door heen.
Hauw ar joe doeing …did joe hef jor pilletje toedee?
Precies wat je zegt. Tijdloos en gewoon heel erg mooi.
Staat nog altijdop mijn wenslijstje.
Deze maakt mij dan wel weer warm. Welke uitvoering is dit ?
Omega Speedmaster Alaska Project
Tja, jij ziet ‘het’ niet en voelt ’ het’niet. Dat kan, is ook niet erg ofzo. Maar alle verhalen, verklaringen, uiteenzettingen, kutsmoezen, lulverhalen die hier gedaan worden zijn nutteloos. Jij gaat geen Speedy-drager worden
Zo kenen we je weer! Recht voor zijn raap!
Een stijlicoon is het, net als de sub. Of een Bic pen, een Zippo, Porsche 911, Levi’s 501, Coca Cola flesje, MAG lite, Victorinox (mes) und-so-weiter.
Dat merk ken ik niet
Kut-kandelaars zijn dat!
Stop
What ever makes you happy, maar dat gaat pijn doen vrind.
Liep hem ineens compleet toevallig afgelopen week in Bologna tegen het lijf/kast…wat een prachtig horloge.
Ik vind deze Moonphase Speedy toch echt het neusje van de zalm. Ga hem binnenkort kopen… (plaatjes geleend van het internet, niet van mij)