Het grote "Omega Only" topic

Ook mooi op NATO, heeft Irland een anradeer voor een donker blauwe die de kleur matcht?

1 like

Waarvoor zijn die ‘schroefjes’ aan de zijkant?

Bij de Speedie hoort in mijn oog ook gewoon geen moonphase bij, als je op de maan zit heeft die toch geen nut…

1 like

:joy:
Als je op de maan zit…

Ik heb horloges gehad die 4km waterdicht zijn… heb ze wel eens onder de douche aangehad…niet in t zwembad. Kortom: ik denk niet dat het daarom gaat.
Mooi is het wel!

4 likes

Ik neem aan dat je linksboven in de kast bedoelt?
Dat zijn de pushers voor datum en maanfase…

Prachtig zeg! Van achter nog mooier dan van voren…

Ja die bedoel ik.
Weer wat geleerd!

@dialstatic

Mooie bezel!

Ik wist helemaal niet dat Omega een uitgave zoals deze had. Lijkt erg op de submariner.

De Bond seamaster uit Spectre blijf ik ook wel mooi vinden. Nog niet tegegekomen in dit topic en ik heb ze ook nog niet bij de juwelier gezien.

@Tobias
Mooie sapphire sandwich! Heb je ook een foto van de achterkant? :slight_smile:
Zijn deze trouwens nog te koop of is het uitkijken naar occasions? Een mooie speedy!

1 like

5 likes

Leuk, de band doet mij vermoeden dat we met een jaren80 model te maken hebben.
Check bijgaande foto van mijn titaan seamaster.

1 like

Klopt, de Seamaster 200 (Pre Bond) werd geïntroduceerd in 1988, en in 1993 vervangen door de (veel populairdere) Seamaster 300 Bond

Prachtig horloge, die titanium Seamaster!

1 like

Hoe langer je meedraait (in het leven en -) op het forum, des te sneller kin je zaken plaatsen en on verband brengen met elkaar.
:+1:

Heb net ook oproep gedaan om het breitling avitimer verhaal naar boven te krijgen nav post Sinn op welke dragen we vandaag.

De mijne is fullsize Quartz.
Ondanks zijn 41mm, valt ie super om mijn 18,5 cm pols.

De meest aangename stalen band die ik tot heden heb gedragen (met een halflink wel der tussen!)

Ik ben nog steeds zeer content met mijn keuze voor de zwarte 300m prof 13 jaar geleden. Had toen ook kunnen gaan voor de blauwe maar heb niks met de ‘Bond’ link die er aan kleeft. Is me zelfs gaan tegenstaan en vind de nieuwe zwarte (volgens het oude blauwe ontwerp) dan ook niet aantrekkelijk. Enige minpuntje waren de geschilderde indexen en logo maar dat heb ik jaren geleden al op laten lossen…:grin:

Groeten
Rutger

8 likes

De nieuwe aanwinst, superblij mee!

14 likes

Gave klok!
Veel draag plezier er van, de AT moet ik de toekomst ook in mijn collectie komen.

Dank je wel, gaat lukken! Snap ik​:wink::stuck_out_tongue_winking_eye:, vind jouw Speedmaster ook prachtig!

Klatsboom!

30 likes

3 likes

ok ok ok de enige Omega dat niet Sucks!! :slight_smile: