Het grote "Omega Only" topic

Keep us posted, lijkt me een handige gadget!

Hier ben ik het mee eens… Ik blijf hem echt geweldig vinden… Raar genoeg zoals allen voor mij toch net niet helemaal de gewenste klik mee gekregen…[quote=“tompj, post:485, topic:60884”]

Rolex gedoe
[/quote]

Heb jij dezelfde AT ook niet verkocht voor een Sub destijds?

Haha okee

Bij Ofrei staat de plaat te koop voor $310,- :slight_smile:

Groeten
Rutger

Heb jij dezelfde AT ook niet verkocht voor een Sub destijds?

[/quote]

Inderdaad, die fout ook gemaakt…de Rolex is inmiddels dan ook al weer weg.

Geintje hoor…

1 like

Je kunt hem nog terugkopen :wink: Maandag gaat hij ingeruild worden

Dan doe ik ook wel even mee.

3 likes

Heb je die, gezien de band, in de US gekocht?

Groeten
Rutger

1 like

Hey, dat klopt! Ik echter niet, maar de vorige eigenaar heeft hem nieuw in de VS gekocht destijds. Nu begin ik alles te snappen, want op het kaartje (bewijs van echtheid) staat 2011 en vandaag heb ik gelezen dat 2011 de landcode van de VS is.

Hoe wist je dat?

Ik heb hem op mijn Seamaster 300, werkt perfect, tip is wel om hem zo min mogelijk uit te hoeven schuiven, de schakel die binnenin zit (op mijn band), is wel minder mooi dan de schakels van de band zelf en past er niet perfect bij.

Bedankt! Klinkt prima. Zat dat er standaard op bij aankoop of later laten doen?

Kun je daar eventueel een paar foto’s van posten (ook 1 in wat verder uitgeschoven positie)?

Bij de Seamaster 300 zit die er standaard op!
Hier een aantal foto’s:

2 likes

Super! Bedankt
Ik zie wat je bedoelt op de laatste foto

1 like

Baas boven baas :grin:

Groeten
Rutger

4 likes

Kleine tip voor de mensen die nog een mooie slanke 2500 Planet Ocean oranje zoeken:

http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1059439343-omega-seamaster-planet-ocean-45-5-mm-september-2010.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr&pos=6

Lijkt mij een zeer nette prijs voor een gave PO2500 uit 2010 met drie banden en orginele papieren. Al is de rubberen band volgens mij wel een aftermarket band van ebay.

P.S. ik ben dus niet de verkoper en heb hier ook geen banden mee…

Gaat wel over niet al te lange tijd een service beurt tegemoet denk ik, maar wel een redelijke prijs inderdaad.

Na afwezigheid van enige tijd is de Speedy Moonphase weer in de collectie.
Erg blij mee.

7 likes

Ook hier weer een Speedy :smile:

9 likes

Seamaster op zeer donkerbruin leer.

Ko

16 likes

5 likes

En alweer weg helaas… :slight_smile: