Het grote "Omega Only" topic

Kan er idd weer lekker een tijdje tegenaan. Da’s een prettig idee. Maar wat heeft nou die service met nieuw uurwerk gekost, als ik vragen mag?

Dacht gisteren de croco met sluiting te gaan kopen, tweedehands. Helaas in te slechte staat.
Daarom maar een Omega Nato erop. Best ok eigenlijk…

5 likes

Dat heeft mij €200 in totaal gekost. Daarbij zit er een gloednieuw uurwerk in, zijn vrijwel alle krasjes weg gepolijst en zitten er nieuwe pakkingen in zodat het horloge weer waterdicht is.

1 like

Even voor mijn beeld: hebben we het dan over een mechanisch of over een quartz uurwerk?

Quartz. Is ook te zien aan m’n foto. De automatische versie heeft een andere wijzerplaat.

1 like

Dat vind ik een heel acceptabel bedrag, voor zo’n grondige service. Veel plezier ermee, weer!

1 like

Ja dat is niet verkeerd inderdaad! Ben er erg blij mee. Nu kan m’n omega er weer tientallen jaren tegenaan.

1 like

Aha. Wist ik niet. :thumbsup:

Kijk dit is een automatische Omega 200 m Pre Bond :slight_smile:

[URL=http://s380.photobucket.com/user/farfal/media/OMG1853.jpg.html][/URL]

4 likes

Filmpje nieuwe Planet Ocean GMT

1 like

Hmm… doet mij niet zoveel om eerlijk te zijn. Door de zwarte matte kleur zie je de mooie vormen van de PO kast niet goed meer, in ieder geval niet in de video.

Zoiets zou ik wel in quartz willen hebben, mooie klok

Zonde van het PO concept.
Deze heeft toch een hoog kermis gehalte.
Heeft Jean Claude Biver het stokje bij Omega over genomen?

Mika

Volgens mij heeft @Batossai die te koop staan

Klopt, hij staat op marktplaats. Een van deze dagen haal ik het van marktplaats af. Krijg de raarste biedingen en opmerkingen. :confused:

1 like

Hopelijk kan ik zaterdag deze seamaster titanium toevoegen aan mijn Omega collectie

6 likes

Maar even peilen :grin: Wat vinden we er van? (was volgens mij nog niet opgebracht, excuus indien anders).

10 likes

Vandaag mijn nieuwe aanwinst opgehaald, de seamaster chronograaf titanium. Bandje moet nog op lengte gemaakt worden dus nu even op NATO.

11 likes

Veel plezier ermee. Hij is prachtig maar wel snel de stalen band er terug op.

1 like

Stalen band op titanium horloge?

Ko

3 likes