Het grote "Omega Only" topic

Mijn beste,

Proficiat!!
Fraaie aanwinst hoor!!
Ik wens je er vele diepzinnige momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Nog maar een keertje :sunglasses:

6 likes

Gefeliciteerd! En kan, vind ik, best op 'n nato. Vind die Seamaster banden altijd nogal ‘druk’ ogen. PO en Seamaster 300 band ogen rustiger en dat vind ik persoonlijk prettiger.
Leuk, die rode details op deze!

1 like

Die oranje streep op de bezel vind ik behoorlijk storend en ook de combi met die racing band vind ik niet heel geslaagd.

Ik moest in het begin nogal wennen aan de nieuwe PO modellen, maar ik moet zeggen dat naar gelang ik ze vaker zie ik er nu toch wel warm voor begin te lopen.

Mooie klok, echter beperkt te dragen in het dagelijkse leven (just my 2 cents)

Te opvallend en in combinatie met de band voor mij een no go

De 39.5mm is natuurlijk een erg positieve toevoeging!

Vooral de nieuw bandaanzet is erg positief! Hierdoor draagt hij minder breed.

Erg mooi zo op een rubberen band :thumbsup:

Dank je. Ik kan het ook echt aanraden, sluit mooi aan op de kast

@JR001 Eens, maar wel de ‘klassieke’ uitvoeringen, deze met de ruim voorradige oranje accenten is too much voor mij.
@Jsch Net wat ik dacht
@Denny1919 Ook eens, wellicht dat op staal en het oranje accent in de bezel nog net kan maar de band is ook voor mij overkill.
@El_penumbra Met de nieuwe maten bestrijken ze nu wel de vrijwel volledig range van 39 tot 45.5 mm.
Komt goed uit voor degene die de 8500 serie net te klein en net te groot vonden. Pandaanzet is inderdaad prima doordacht!

1 like

3 likes

Altijd belangrijk.

4 likes

6 likes

:blush: tsjaah :blush:

Dank je!!
Mee eens, ik ben aan het kijken voor een double ridged rubber strap maar daar is volgens mij geen titanium sluiting voor te krijgen.

Sinds juli dit jaar ben ik de trotse eigenaar van een prachtige Omega duiker en afgelopen week is ook maar meteen een mooie tweede Omega in de collectie gekomen. Het kan blijkbaar snel gaan met die Omegas…

Als eerste de welbekende Seamaster

En nu als tweede aanwinst een mooie vintage Omega Geneve uit de Jaren 50. Vooralsnog even een fototje met de telfoon, maar betere fotos zullen ongetwijfeld volgen.

12 likes

Als alles goed is mag ik binnekort ook weer hier posten… te lang geen omega gehad

2 likes

De Seamaster ziet er op jouw foto’s vele malen beter uit als op de Omega-website.

Misschien moet ik maar een carriereswitch overwegen dan :stuck_out_tongue:

1 like