Het grote "Omega Only" topic

Ik zou hem in het echt moeten proberen om te zien hoe hij “valt”, maar 44mm is inderdaad aan de grote kant. 42/43mm zou idealer zijn geweest. Hopelijk vallen de lugs mee en vallen die mooi strak naar beneden (of juist niet, want dan is het een afknapper en hoef ik er verder niet mee over na te denken :stuck_out_tongue: ).

Zojuist, na 3 jaar, afscheid genomen van deze topper;
Is nu onderweg via @EricPP naar … ? :thinking:
Bedankt Eric!

2 likes

Speedmaster gekkie ben ik weer…

Mooie Omega’s hierzo! En leuk topic!

Gr. Roel

10 likes

Volgens mij nog niet hier geplaatst. :thinking:

10 likes

De 45,5 mm ?

Kanon hoor, die PO

1 like

De 42mm.
Meer konden mijn smalle polsen niet aan :wink:

1 like

Ik neig al tijden naar een Speedy Reduced. Als het goed is, komt er weer een plekje vrij in de kist en laat ik net een Reduced tegen komen op het interweb.
Zijn er specifieke punten waar ik op moet letten? Dit is een geval van wel doos, geen papieren.

Misschien dat er een kenner mee wil kijken? Overigens ben ik niet overtuigd van aanschaf. Ik had me namelijk voorgenomen dit jaar geen aanschaf meer te doen.

1 like

Staat hartstikke mooi! Prachtige klok.

1 like

En hier meld de gelukkige nieuwe eigenaar zich:

Wat een dijk van een klok! :heart_eyes:

20 likes

lekker Erik! :thumbsup:

1 like

welkom bij de club. :thumbsup: topklok.

1 like

Gaat weer lekker hier met alle nieuwe PO’s! :slight_smile: mooie klokken mannen! Wel weinig met oranje bezel valt mij op.

1 like

Staat je heel goed!
Veel plezier ermee :+1:

De Speedy is gebleven dus ik mag dit topic nog wel blijven bezoeken :wink:

10 likes

Heeft iemand real life foto’s van de nieuwe Planet Ocean, de stalen zwarte versie ?

Ik had hem afgelopen woensdag gezien en was er helemaal weg van, maar heb helaas geen foto’s geschoten ervan. en de stockfoto’s zijn toch altijd een stuk minder dan echte foto’s :frowning:

Hier eentje gevonden…

3 likes

Alles in 3.
Een handopwinder, een automaat en een quartz,en een chrono,een duiker en een dresser.
Meer is toch niet nodig?:nerd:

19 likes

Ik vind persoonlijk het lettertype van de numerals op de wijzerplaat iets minder dan de huidige lijn.

Amen!

Heb de Speedy en de Seamaster (2541 quartz) ook…nu nog een mooie dresser…als automaat dan haha

Helemaal mee eens

Mis de AT nog maar kan maar niet kiezen tussen mijn vintage Mark II en de 2016 Moonwatch :wink:
1 van de 2 zou weg moeten om cash te genereren voor de AT

4 likes