Het grote "Omega Only" topic

Mooi op die lederen band. Ik dacht dat de zwarte uitvoering uitsluitend co-axial was, tussen 2007 en 2012, maar kennelijk hebben ze ook een zwarte met 1120 movement gemaakt?? (ik weet wel dat er al vroeg zwarte bond-quartzen gemaakt werden)

Mooie collectie :+1:

Speedmaster Reduced II met Omega leren croqband en vouwsluiting

4 likes

Dat vond ik ook, tot hem in het echt te zien. In reallife ziet het er juist wat strakker en toffer uit.

ja vind ook dat het heel lekker draagt op leer ,vind met de stalen band wel zwaar worden
ik denk dat de kleur vertekend door de foto, is gewoon een blauwe smp uit 2003 maar met een marine bleu bezel

Aha, die wijzerplaat lijkt welhaast zwart. Die bezel is aftermarket denk ik dan…? Wel knap gedaan :slight_smile:

ja idd een aftermarket ,heb de originele nog wel ,heb ook nog een licht blauwe ,die gaat er over een aantal jaren op als deze weer gesleten is ,vind de donkerblauwe insert wel wat hebben zo.

1 like

The name is Bond…

16 likes

Ik moet met mijn Smp quartz achter een nieuwe batterij.
Door de end of live gaat mijn seconde wijzer maar om de 3 sec verspringen.

https://youtu.be/a5fDbCKW4R0 hier is een uitgebreid interview te zien gemaakt op baselworld 2016 met de schrijvers van het boek The Moonwatch.

De AT…

5 likes

Draag deze de laatste tijd erg vaak. Heerlijk horloge, en voor mij net wat leuker dan de ‘standaard’ pro.

14 likes

Ik mis de optie voor een stalen band! Dat zou ik erg waarderen

Begrijp ik. Voor mij geen punt, de Speedmaster is in mijn ogen een horloge dat het best tot zijn recht komt op leer.

Je zou altijd naar een vintage 19mm band kunnen kijken.

Meh, doe mij maar een rammelaar

13 likes

5 likes

Vandaag weer om de pols. Nu inclusief originele Omega buckle aan het Hirsch bandje :slight_smile:

8 likes

Warm weer? zit ie wat strak?

5 likes

Lekker dik

11 likes