Het grote "Omega Only" topic

Incoming:

10 likes

7 likes

Doe mij maar een speelkleed :wink:

8 likes

Daum staat inmiddels ook goed…

12 likes

Seamaster Gold Cap 1957 2761 met Cal 420

4 likes

Geweldig

Mooi hoor Tom
Heb ook zo’n vintage gekleurde jongen in de collectie
Deze memomatic vind ik persoonlijk de mooiste hoewel de “pilot” case ook wel wat heeft

1 like

Yes, triootje kan van de bucketlist :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

Alleen als je 1 van de 2 “duikerts” inruilt op een AT als sportieve dresser :wink:
Zit zelf al tijden met dit dilemma :wink:
Grand Seiko weg om een Omega Trio te complementeren met een AT 2500 of AT 8500

Mooie collectie in ieder geval en heerlijk om een “classic” PO met oranje bezel te zien :wink:

4 likes

Deze dragen we vandaag, en morgen, en misschien vermrgen ook wel weer…

1 like

Iemand nog suggesties vwb rubberen band voor op een PO 8500? De originele rubberen band is me toch echt te prijzig. Isofrane is eventueel een optie, of hirsh pure, nog suggesties?

Origineel: :heart_eyes:

4 likes

Origineel…Mss met een goed bod van jou :+1:

Omega rubber planet ocean strap 20mm incl vouwsluiting
€ 300,00
http://link.marktplaats.nl/m1077548463?utm_source=android_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

1 like

Ik heb nog een originele Orange Croco te koop

1 like

Thanks, maar ik geef de voorkeur aan iets sportievers

11 likes

In afwachting van een mooie strap van @Ko-Banden!

6 likes

En restaureren maar weer…

Het is een virus;

Morgen naar de horlogemaker en hopelijk over een week of 3 een NA topic :wink:

Gr. Roel

13 likes

Je zou bijna denken dat deze op de maan is geweest met al die krassen :wink:

1 like

Mooie omschrijving is hier “well-loved”. :slight_smile: Loeistrakke kast, nooit gepolijst lijkt me - en wellicht zelfs nooit geserviced… Stepped dial, ook leuk… :thumbsup:

Klokje is nooit op de maan geweest maar wel 30 jaren gedragen door de 2de eigenaar. In de bouw, de man was timmerman :muscle:

Hij had 'm cadeau gehad van zijn oom maar vond er nooit echt wat aan. Hij had 'm voor 150,- op marktplaats gezet en wilde van het geld eens lekker naar de Chinees. Een uurtje of 4 later rookte zijn mailbox :joy:

Ik heb er serieus geld voor gegeven omdat ik denk dat het eindresultaat tof gaat worden. Klokje blijft ongepolijst. Wel tritium in de wijzers fixeren en wellicht nieuw glas.

Gr. Roel

6 likes