Het grote "Omega Only" topic

Deze is zo gruwelijk mooi… als ik dat budget had, zat ik meteen in de auto.

11 likes

Ik had er ook op geboden, maar jouw bod zal nog (een pak) steviger geweest zijn. Zalig verhaal :slight_smile:

1 like

6 likes

Hij vertelde dat hij 'm voor 150,- aan een scholier wilde afgeven maar die jongen kreeg de poen niet bij elkaar.

Gr. Roel

1 like

Pijnlijk :smiley:

Is dit die op MP stond in EHV???

1 like

+1

Heel erg gaaf inderdaad. Mij is de prijs ook te gortig…

4 likes

Ik heb dezelfde Seamaster. Ik vind 'm nog steeds prachtig en zal de klok nooit wegdoen.

Ik vond de oudere versie met minder oranje mooier:

My precccciousssss …

7 likes

Een vraagje aan de kenners: ik heb een Omega Speedmaster Moonwatch. Manueel op te winden, hexalite glas. Weten jullie of het mogelijk is om het hexalite glas te vervangen door een saffierglazen versie?
Ik weet het, verder van de originele Moonwatch, maar ik hou niet van krassen in het glas en ben het beu die weg te werken.
Thanks!

Wat een verhaal!

Ik had ooit een Speedmaster Reissue, dat is in essentie een gewone pro, waarvan het hesalite door een eerdere eigenaar was laten vervangen door saffier. Volgens Ferrie Schweitzer moet dat een behoorlijke operatie zijn geweest, het zou niet zomaar te vervangen zijn, de bevestiging is wezenlijk anders.

Misschien ben je beter af deze te verkopen en een exemplaar met saffier te zoeken? Dit ziet er wel wat anders uit, ik zou dat eerst even vergelijken. Persoonlijk vind ik het plastic glaasje mooier, eens in de zoveel tijd even poetsen is toch niet zo erg?

2 likes

Als het er niet hetzelfde uitziet, en vervangen moeilijk is, dan laat ik het inderdaad maar.
Zo belangrijk is het niet!
Bedankt voor de info in elk geval

Hi, iemand gelukt zich hier voor te registreren? Volgens mij een mooi event!

http://www.fratellowatches.com/speedy-tuesday-event-omega-museum-bienne/

Groeten
Rutger

7 likes

Prachtige klokkies allemaal zeg tjonge tjonge.
Ik heb zelf de Omega Seamaster Professional 200M

6 likes

1 like

De pre-bond, mooi hoor! Heb je die ook als automaat of alleen in quartz?

1 like