Het grote "Omega Only" topic

In eigendom. De remake net binnen.

8 likes

Paul.
Nu slaat de twijfel weer toe :wink:
Morgenmiddag ga ik naar Seiko Boutiqie in Adam om GS No Date & Diver te passen
Laat je daarna zsm weten

2 likes

Gaaf is die he :wink:

16 likes

Gadver de gadver wat is deze Seamaster mooi. :confused:

:muscle: we doen het niet! @tompj

2 likes

Vind ik ook.

Ko

11 likes

Komt deze te koop op de site?
Ik zag vanochtend dat juwelier burger hem ook heeft voor 3900 :thinking:

Vader en zoon shot:

6 likes

Bij Burger voor €3950
Maar wel oude doos en uit stickers en wel 2016 als leeftijd opgeven.
Erg bedenkelijk imho.

3 likes

Ja dat viel mij ook op

1 like

Ik kocht er ooit een breitlng die als NOS werd geadverteerd. En inderdaad, aan de bracelet hingen nog stickers. Maar later kwam ik (aan de hand van serienummer) tot de conclusie dat de bracelet gefabriceerd werd toen het model horloge niet meer gemaakt werd, en dus onmogelijk origneel bij het horloge kon gehoord hebben.
Vond ik ook bedenkelijk. Heb er hier ooit nog een topic over geopend maar de meesten leken dat geen probleem te vinden, ik voelde me toch wat bekocht want had een “Nieuw” prijs betaald.

1 like

Alleen bij horloge in stickers kan het horloge nieuw zijn, horloge uit stickers is per definitie niet meer nieuw. Althans dat is mijn mening.

Even een vraagje, wellicht kan iemand mij kan helpen. Ik geniet sinds anderhalve week van mijn nieuwe seamaster (diver 300m), nieuw gekocht van een AD. Nu was ik toevallig op zoek naar de rode stip op de caseback, echter kan ik deze nergens vinden. Is omega hiermee gestopt dat iemand weet?

Klopt. Zijn ze mee gestopt.

1 like

Maar goed ook, na een schoonmaakbadje was die van mij al bijna helemaal verdwenen. :disappointed_relieved:

1 like

6 likes

Ok bedankt, kan ik weer zorgeloos genieten👍🏽

2 likes

Fijn! Een beetje steun kan ik goed gebruiken.

1 like

Nog iemand hier die z’n speedy pro kwijt wilt? :slight_smile:

Heel gaaf. Te gaaf…
Sta op punt om dit jaar voor de nieuwe PO te gaan, maar deze blijft me zo boeien. Gewoon door zijn eenvoud en schitterende afwerking.

Mijn vriendin: nou dan neem je ze toch allebei? :cold_sweat:

Verantwoorden hoeft gelukkig niet :slight_smile:

1 like

Ook deze even in het Omega topic posten. Ik ben verliefd…

Speedy gekkie :wink:

Gr. Roel

20 likes