Het grote "Omega Only" topic

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb alleen het uurwerk.

Prachtig!

1 like

Kutfoto, mooie klok :joy:

15 likes

7 likes

Is dit origineel OMEGA? Zit deze clasp dan op de laatste SMP’s? Ik kom zelf ook niet precíes uit, maar wel bijna, mbv de juiste hoeveelheid hele en halve schakels. Bovendien went het ook hoor. Eerst dacht ik ‘net niet’ en nu vind ik het top. Volgens mij zijn de kleinste SMP schakeltjes ook geen ‘halve’ maar ‘tweederde’ schakeltjes volgens mij (weet niet zeker). Waardoor je, wanneer je, wanneer je er twee verwisselt voor één hele, toch heel micro-achtig kunt afstellen. Weet niet of ik het duidelijk genoeg omschrijf, maar volgens mij zit het zo.

Is OEM Omega. Van de 300m master co-axial (of hoe heet dat ding). Wel stukkie lomper dan de normale clasp.

Ik weet het, ben gisteravond een beetje bezig geweest. Maar de capaciteiten van het materiaal en de bediener ervan, laten wat te wensen over.

Tot dusver lukt dat uitstekend, bedankt!

1 like

Dappere poging van gisteravond.

7 likes

Draai hem even door lightroom en ze zullen poppen

Vind het zelf wel één van de mooiste Seamasters uit mn verzameling

6 likes

Wandelend over de wereld wijde weg , kwam ik deze tegen.
Hij laat me maar niet los , misschien mijn eindejaars bonus opofferen? :thinking:

Zucht :kissing_smiling_eyes:

11 likes

Wat een gaaf ding!

1 like

Ja hij is echt belachelijk mooi , massief 18K witgoud :kissing_heart:

1 like

Zal dan wel helemaal een “leuk” prijskaartje aanzitten…:see_no_evil:

1 like

Even naar Geneve knallen met de auto… 6000 euro aftikken.
Maar ja … invoer rechten :thinking:

1 like

Ja, altijd fijn die invoerrechten…

Groeten
Rutger

4 likes

Hoezo invoerrechten? Beetje vrije jongen trekt zich daar toch niets van aan :wink:

3 likes

:smirk:

Mag ik in dit topic een vraagje erin slingeren?
Kan er op de zoekfunctie geen antwoord op vinden. (Speedmaster mk2 + bandaanzet)
Wat is de bandaanzet van een '71 speedmaster mk2? Heb van een forumlid een bandloze overgenomen, en wil Ko graag de juist maten toesturen.
Dank voor t lezen en nog meer voor t antwoord! (Ik denk trouwens dat t 20mm is…)