Het grote "Omega Only" topic

1 like

5 likes

Die is van mij geweest. Heb ik als inruiler gebruikt toen ik mijn Rolex Day Date kocht.

En de prijs, tja… ik zou momenteel wereldwijd niet 1-2-3 een even goede Constellation Deluxe weten te vinden voor minder.

5 likes

Incoming: Mijn kerscadeautje. Een erg goede ref. 2852. Met z’n 35mm nét wat bonkiger.

11 likes

Heeft er eigenlijk niemand een Mark 2 (met racing dial) hier? Lijkt me toch een heel aardig horloge:

6 likes

Ikkeuh! Yep, op mijn Marine Chronometer na, vind ik dit mijn mooiste Omega. door de AR coating lijkt het of er geen glas in zit!!!

Aaaah, toch wel dus ;-).
Nog bepaalde voor- of nadelen te benoemen?
Fotootjes? :grin:

Ik heb er eentje in bestelling.

Hey, dat las ik inderdaad in je voorsteltopic. Ben benieuwd!

Ik heb de normale gepast. Die vond ik al helemaal geweldig. Hij zette me zelfs aan het twijfelen of ik toch geen normale zou moeten nemen.
Maar ik ben iemand van liefde op het eerste gezicht.

Ik oriënteer me overigens ook op een Klassieke Constellation de Luxe, zoals hierboven. Maar dan wel met een reguliere wijzerplaat. Gouden wijzerplaten vind ik zo protserig.

Deze zal al wel weg zijn.
Maar je weet maar nooit.

Bij S&C in den Bosch.

Mika

Dat is een scherpe prijs voor een non-racing. Maar ik wil een racing. Toch bedankt voor het bericht!

Gisteren op mijn werk zag ik iemand lopen met een mooie Panda dial chronograaf.
In eerste instantie dacht ik aan een Rolex Daytona Paul Newman of Omega Speedmaster. Toen ik dichterbij kwam bleek het een Omega Speedmaster Michael Schumacher Legend LE te zijn.

Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb om voor te gaan in 2017.
Deze dus;

14 likes

Het origineel

7 likes

Erg mooi inderdaad!! :heart_eyes:

Hier is de mijne. Erg fijn horloge, comfortabele sluiting die “on the fly” verstelbaar is, mooie diepte in de subdials.

Nadelen vind ik vooral de beperkte mogelijkheid om banden te swappen, door de kastvorm en het ontbreken van lugs past er niet veel op.

10 likes

Dank! Mooie foto!

uit de oude doos

4 likes

5 likes

10 likes