Het grote "Omega Only" topic

Weer even met de omkeerring in de weer geweest.

29 likes

Mooi hoor. Top.

1 like

Prachtige foto’s

1 like

5 likes

Mooi om met kerst weer de hele Omega familie bij elkaar te hebben. Zijn er inmiddels 11, wv 6 Seamasters, 4 Automatics en 2 bumpers uit de veertiger jaren.

4 likes

Ik heb deze gepast vanmiddag bij William Wien en ggggggggrrrrrrr, die kast is veel te hoog (ca. 15 mm.) en te zwaar voor mijn dunne pols! Gelukkig is William een eerlijke, oprechte verkoper en zei hij het al voordat ik het kon uitspreken.

Oh, oh, oh wat jammer…(maar er zijn ergere dingen in de wereld…)

Grt. Marco

1 like

Fotootjes van de passessie?

Even wat spam posten

16 likes

Het horloge doet inderdaad erg groot aan, ook weer door de kastvorm volgens mij. Niet voor de dunne polsen :slight_smile:
Een speedmaster moonwatch daarentegen…

1 like

Foto’s passessie zijn er niet…(was/is ook niet nodig => kon echt niet)

Grt. Marco

1 like

Kan wel op m’n pols…

Grt. Marco

6 likes

Lekker klokje, ook bij gaar kunstlicht.

10 likes

Tada, zojuist aangekomen. Ik weet wel waar ik met de kerst naar ga zitten kijken… niet naar mijn schoonmoeder in ieder geval.

40 likes

1 like is nog te weinig @Gobert!! Wat een geweldenaar!
En dat van je schoonmoeder snap ik…:wink:

Een hele fijne kerst!

Oh waw! De mijne kwam in een standaard rood Omega doosje, dit presenteert wel even wat anders! Veel plezier met dit prachthorloge!

Edit: en zo’n tooltje om de datum te verzetten zat er bij mij ook helemaal niet bij! Wel broodnodig nochtans!

U Proficiat! Echt prachtig!
Zonder een foto van je schoonmoeder blijft het lastig voor ons om te bepalen wat mooier is :wink::joy:

1 like

Oh W-A-U-W!!!
Supermooie aanwinst, jaloers :wink:
Heel veel plezier ermee!

Iedereen dank. Ik zal met kerst de camera eens op statief zetten voor mooie opnames.

Grand dad says hello :blush:

6 likes

Eigen topic aanmaken :sunglasses: