Het grote "Omega Only" topic

Je hebt gelijk, ik zal het wijzigen in "op dit moment vooral seiko maar droom van MIJN Omega SMP 300. :smile::smile:

Tja, ik heb mijn doel voor 2017 al bereikt, en we zijn pas in week 1. Wat nu?

MM300 of een Shogun, maar is wel weer seiko… Maar eens over gaan nadenken of een topic over openen :sunglasses:. Voor nu echter volmaakt gelukkig. :metal:

1 like

Vandaag een Omega horlogebox aangeschaft.
Ik had de box vaak op internet bekeken maar zodra ik de prijs zag was ik weg.
Nu kwam ik de box op het HF tegen voor een schappelijke prijs en dus meteen toegehapt voordat ik spijt zou krijgen.

Er kunnen 3 Omega’s in maar ik heb er 2 dus aangevuld met een ander horloge uit mijn top 3. En dat vinden jullie met deze schoonheid vast niet erg?!

Foto van de verkoper
https://myalbum.com/photo/vx9biqjVa5I9/720.jpg

Snel kiekje van mezelf
https://myalbum.com/photo/f736tfLH00rn/720.jpg

18 likes

Waar dan? Zit @anon50762135EV achter de doos :thinking:

2 likes

Ik sta in de keuken zijn bier op te drinken.

5 likes

Jou kennende trek je iets anders open dan een biertje :wink:

2 likes

Die spijt , heb ik nu :unamused:

3 likes

Super!! :heart_eyes:

1 like

Wat is dit voor uberg**le klok? :heart_eyes:

Niet allen een mooie doos :grin:
Ook voor je collectie :clap::clap::clap:

1 like

Dubbel saffier moonphase ref 35765000

12 likes

Dagje sneeuw doet een Omega goed :wink:

8 likes

Prachtig! Ook de inhoud overigens! ; )

1 like

Super mooi, doos en inhoud :ok_hand:

1 like

Nu is natuurlijk de hamvraag; wat wordt de volgende Omega? :slight_smile:

Hopelijk zit die er dit jaar nog in. Ik twijfel tussen diverse Omega’s waaronder de Aqua Terra Good Planet titanium en de Speedmaster Michael Schumacher Legen LE5000(white panda dial) of een Speedmaster ombouwen naar white panda dial.
Een witte Snoopy, Alaska of Apollo 11 zal er niet in zitten. Die prijzen zijn bijna schrikbarend!
Maar ik denk ook aan modellen van andere merken.

Eerst maar eens kijken hoe het sparen dit jaar gaat. Maar de keuzes, de weg er naartoe en het verheugen zijn voor mij net zo’n beleving als de aanschaf zelf.

2 likes

Uit de genoemde opties zou dit mijn keuze zijn. Maar het jaar is net begonnen! Veel plezier! :smiley:

1 like

Nou superkudt zeg. Trek net gewoon de kroon uit mn speedy met stift en al. Wtf! Ding is nog geen 100 keer opgewonden in zn bestaan. Als ik de kroon er terug induw kan ik alleen de tijd verzetten. Opwinden gaat dus niet meer. Tips iemand? Regio Breda toevallig?

Na lekker dan.hoop dat het niks ernstig is.

House of Pertijs in Breda binnenlopen,
Zijn Omega dealer…

Wouw dat is balen, kreeg je het niet warm? :rage: