Het grote "Omega Only" topic

5 likes

Lang geleden dat ik zo geraakt werd door een horloge. En dan ook nog eens nieuw, met saffier en een re-issue die ik normaal altijd een beetje zielig vind :wink:

De bijgeleverde band is naar mijn smaak een misser 1ste klas. Maar gelukkig bestaat Bulang&sons :slight_smile:

Nog meer FOIS fans hier?

Gr. Roel

10 likes

Tijdje gehad. Mooi ding. Maar ergerde me aan lettertype “Omega”, opgelegd logo daar ook nog eens te dicht tegenaan en wijzers subdials niet uniform. Als dat zou worden opgelost, wereldklok.

1 like

#SpeedyEveryday

10 likes

20 likes

Net deze Memomatic van Marktplaats gekocht, vraagje aan de kenners, volgens de verkoper kan je de datum snel verstellen, maar als ik de kroon uittrek heb ik t gevoel dat er maar 1 stand is, durf niet nog harder te trekken, hoe verstel ik de datum snel?

2 likes

Nou, nog steeds deze hoor, en dan te bedenken dat ik dit horloge jaren geleden echt niet mooi vond. Grappig hoe je smaak kan veranderen.

15 likes

Tussen de kronen zit een knopje dat je met een pennetje moet indrukken…

1 like

Dank! En dan met de kroon verstellen?

Gewoon indrukken, niets met de kroon doen.

Gelukt, dank!

2X klikken voor de leuk :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

6 likes

Sorry maar ben ff aan het experimenteren met de nieuwe foon. Eerste foto is 8mp, tweede 23mp. Zien jullie verschil?

Groeten
Rutger

4 likes

Neen helaas, weinig- tot geen verschil. Ook niet als ik 2 x klik…

Grt. Marco

Als ik 2 x klik (android) gaat ie wel op heel diep detail. Maar voor de rest zie ik weinig verschil.

Beide prachtig!!! Wauw :blush:

1 like

18 likes

Oproep aan alle Mark II racing (re-issue) bezitters: stop nou eens met foto’s posten!! Ik word er diep ongelukkig van (zie mijn eerdere post in het topic "zijn er bezitters van Omega Mark II racing…) :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Grt. Marco

4 likes

11 likes

Marco, ik ga met jouw gevoelens rekening houden; dit kan ik je niet langer aandoen… :wink:

Vanaf morgen maar weer eens de Seamaster.

1 like

Gelukkig!!! Heel mooi ook, een Seamaster, doe maar snel om zou ik zeggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Heb eigenlijk wel een beetje spijt van de verkoop van mijn Seamaster Bond, wat droeg die ook comfortabel…

Grt. Marco

1 like