Het grote "Omega Only" topic

Ik vond het een erg geslaagde avond. Goede opkomst en gezellige sfeer. Staan een flink aantal speciale speedmasters, dus dat is sowieso al de moeite waard. Daarnaast is het altijd leuk om een praatje te maken met andere verzamelaars.

Ze hebben nog drie avonden op de planning staan, dus je kan nog een keer gaan kijken!

Iemand nog een tip voor een gebruikte blauwe smp ceramic?

Ik ben zoek naar een echte reden om ook op dit forum mee te kunnen praten !
Daarvoor heb ik wel jullie expertise nodig.
Het gaat om de volgende Speedmaster die nu te koop staat :
Speedmaster Sapphire Sandwich

Zitten papieren bij en onlangs een onderhoudsbeurt gehad, met nota en garantie. Kan ik ervan uit gaan dat deze geen verdere geheimen heeft die ik niet visueel kan checken ?

Ik hoor het graag !

Ik zou voor de zekerheid even langs een Omega dealer gaan om het horologe te laten checken. Zijn er geen betrouwbare adressen die een zelfde type voor een vergelijkbare prijs kunnen aanbieden ?

5 likes

NA: eindelijk weer een Smp :slight_smile:

Mn eerste echte zwitser was een paar jaar geleden een blauwe smp quartz die helaas plaats had moeten maken voor een andere aanschaf, maar ik eigelijk altijd spijt van heb gehad dat ik m verkocht had. Die nieuwe zonder golfjes daar moest ik niks van hebben, dat heurt niet! Maar de afgelopen jaren is deze enorm op me gegroeid… Als daarbij de oude smp’s alleen maar stijgen in prijs en ik het echt niet aan mezelf kan verkopen om hetzelfde horloge nog eens te kopen, maar dan voor het dubbele…dan is de keuze niet meer moeilijk

Genoeg geklept, foto’s:

28 likes

Heel, heel, heel erg mooi! En een herkenbaar verhaal… ook ik kocht dit horloge (nou ja, zn voorganger met toe nog het 1120 uurwerk) jaren geleden en daarmee begon mijn liefde voor horloges.

En ook een paar maanden geleden de smp-c gekocht.

Het is inderdaad een pracht klok. Ik zelf draag de Rio verzie.

Erg mooi. Waarom heb je gekozen voor de blauwe?

Helemaal top ! Zelf ook gehad alleen de band kon mij niet bekoren helaas :grimacing: Geniet ervan !!

Omdat ik al een zwarte sub heb :slight_smile:

1 like

Congrats! Zwaar hè, die nieuwe box van Omega? Geeft om de een of andere reden toch net wat meer gevoel bij het unboxen… :slight_smile:

1 like

Eenvoudig doch doeltreffend.

Al had ik op meer gehoopt. :joy:

1 like

Het is gewoon een hele toffe box.

Hier staat het nieuwe Omega logo op, maar ik meen dat dat het oude logo zou moeten zijn toch?

http://link.marktplaats.nl/m1142803092?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad

Wauw een echte Contallion, die zie je niet vaak…

2 likes

Zijn idd dure collectoritems, vooral de gouwen. Verkoper weet vast niet wat hij in handen heeft.

1 like

Verkoper kan niet lezen wat er op de wijzerplaat staat maar heeft er toch 2700 euro voor gekregen.

Ik vond m maar klein na die speedmaster box :smile:

Mooie doos hoor, kan rolex wat van leren.

Gefeliciteerd met je NA! Hopelijk beleef je er net zoveel plezier aan als ik

4 likes