Het grote "Omega Only" topic

17 likes

Niet een Omega horloge maar wel de enige soort Omega welke ik heb :smile:

Een setje manchetknopen van Omega 484 uurwerkjes

En een oud setje, maar een erg mooie foto in mijn ogen :smile:

10 likes

Eindelijk mag ik hier weer eens posten :grimacing:

18 likes

Prachtig ! :heart_eyes:

1 like

Wristshot please! :sunglasses:

1 like

Hee tof, die zag ik een tijdje geleden te koop staan. Was met het verhaal van de Afrikaanse heer met overhemd, toch?

1 like

Even snel een wrist shot dan maar!

8 likes

Super! Mooie maat inderdaad, staat je goed!

Hij doet mij overigens een beetje denken aan de 2500 liquidmetal limited edition.

1 like

Mooi! Kleiner dan 40 mm. zo te zien? 39,5?

Edit: bevestiging maat reeds gelezen in “wat dragen we vandaag”.

Grt. Marco

1 like

Die heb ik ook overwogen, maar besloten om ervan af te zien toen ik zag hoe dik hij was… :frowning: De maat in doorsnede is super!

2 likes

Even een vraagje voor de experts. Ik heb een Omega Planet Ocean chrono (9300 kaliber) daar zat oorspronkelijk een rubberband met vouwsluiting aan. Nu kan ik nergens het nummer van de vouwsluiting vinden en aangezien ik hem te koop heb staan vind ik dat netjes te vermelden.

Voor 425? Succes!

Aan de binnenkant vd sluiting moeten serienrs staan.

Zoals hier:

Ik vraag me ook af of deze wel origineel is?

Klopt, dit dacht ik ook al. De bolling van de band naar de kant van de kast toe lijkt mij niet helemaal in orde. Ik denk dat het verstandig is om hem te laten controleren bij een AD.

Volgens mij klopt er van de hele gesp niks van.
ik heb betere gezien.

Ok. Ga ik doen.

Wat ga je doen?

Naar de AD voor controle ?

Als jullie denken dat hij niet echt is, zou ik het zeer vervelend vinden als ik die dan te koop heb. (gaat trouwens om band en sluiting voor 425. Had in een topic gevraagd of dit een nette prijs was omdat ik zelf de nieuwprijs niet ken. Horloge is aangeschaft bij juwelier incl. rubber band en vouwsluiting.

Precies, wat mij aangaat treft je dan ook geen enkele blaam.
Nader onderzoek is uiteraard wel nodig.
Alleen jammer dat deze info niet eerder tot je is gekomen.