Het grote "Omega Only" topic

Ja precies. Wat mijn bovenbuurman zegt. Beter om even een double check uit te laten voeren. Zou vervelend zijn bij verkoop als blijkt dat er toch een aftermarket band bij je horloge zat toen je hem kocht. In dat geval zou ik wel ook nog even een bezoekje aan je juwelier brengen…

1 like

heb nog even paar foto’s toegevoegd

Serienummer klopt wel zo te zien. Zou ook kunnen dat wij er naast zitten natuurlijk. Hij wijkt in ieder geval op bepaalde punten wat af van de rubber band en gesp die ik bij mijn PO had. Beter om even zekerheid te krijgen.

Dat zal dan ook gebeuren. Wil niks te koop aanbieden wat ook maar enigszins dubieus is, maar kan me haast niet voorstellen dat het een aftermarket is maar je weet nooit.

Nu is hij wel echt!!

Hoe bedoel je als ik vragen mag?

Verkeerde quote.

Welke punten dan?
Ik zie niks vreemds? Mss iets specifieker zijn. Is ook fijner voor @Ramniv.

eerst geen nummers nu in één keer wel nummers??? beetje raar dit.

Ik stuur wel even een pb naar hem met een aantal punten waar hij naar kan kijken. Maar het zou goed kunnen dat de band en gesp helemaal in orde zijn, echter dat het door de foto’s wat vertekend is wat een aantal mensen triggered. Hij kan dat dan zelf even rapporteren.

1 like

Dat is vrij simpel, had de sluiting maar aan één kant bekeken en daar stonden geen nummers. Wist niet dat de nummers aan de binnenkant zouden moeten staan. Vandaar ook mijn vraag. Niet iedereen weet dat soort dingen.

De band ook maar 2 keer omgehad en er toen bij Van Baal in Nijmegen een stalen op laten zetten en vrijdag nog een sluiting met “fijnverstelling” op laten zetten. Daarom dacht ik, laat ik de siliconen/rubberband eens te koop zetten.

Dank je, ga zo even kijken aan de hand van jouw tips!

1 like

Dat is mogelijk, ga er maar vanuit dat hij origineel is.

Nog een paar ter verduidelijking

Even contact gehad met @Ramniv via de PB. De band en gesp zijn in orde en kunnen gerust gekocht worden! :+1:

1 like

past dit ook op een speedmaster?

Nope - Speedy Pro is 20mm lug width, PO9300 22m.

ook niet de vouwsluiting?

Dat hangt van je band af. De gesp moet 20mm zijn, dus als je een band op je Speedy hebt zonder “taper” dan moet dat kunnen.

1 like

Dank je wel