Het grote "Omega Only" topic

10 likes

8 likes

11 likes

Is er iemand op het forum die ooit een Planet Ocean Chronograph Titanium heeft gehad (9300). Ik ben jaren lang verliefd geweest op deze mega klok maar heb hem nooit serieus overwogen omdat hij 45mm groot is en 19mm dik en tevens omdat ik hem voor een PO te duur vond. Echter, vandaag kwam ik bij toeval een leuk geprijsde tegen en begint het toch weer een beetje te kriebelen… :blush:

12 likes

Gave dial. :thumbsup:
Nooit eerder gezien.

8 likes

Niet gehad, wel geprobeerd. Inderdaad te groot met z’n 45,5mm. Maar als je deze vergelijkt met je Speedmaster Titanium dan is die toch vele malen beter (draagbaar)?

19 millimeter dik? WTF

Absoluut. Ik bedoelde ook zeker niet ter vervanging van… :slight_smile:

14 likes

Nog 1 dan , ik ben even aan het experimenteren. :sweat_smile:

16 likes

Als iemand nog een seamaster professional 300 of een speedmaster reduced heeft liggen ben ik daar erg in geïnteresseerd. Budget is 1000 euro. Doos en papieren hoeven er niet persé bij. Zolang hij maar goed loopt!

Het zou mij verbazen als 1 van beide vindt binnen jouw budget. Ik help het je hopen, als ik wat tegen kom, hoor je het.

2 likes

Je zegt het al…veel te groot, veel te dik. Daarnaast snap ik duiker icm chrono nooit zo. Een ‘gewone’ 42mm PO is mij al te fors overigens, maar veel mooier vind ik.

1 like

17 likes

Tip voor wie nog een mooie PO 2500D 42mm zoekt in goede staat:

http://link.marktplaats.nl/m1171373317

Dit model met rode markers en met 2500D uurwerk kom je bijna nooit tegen. Zijn al wat kapers op de kust ook zie ik… Sla je slag dus zou ik zeggen :slight_smile: . Het is dat ik zelf net een SubC heb aangeschaft.

Kwam ik vandaag in een laadje nog 2 bandjes tegen en vroeg mij af of deze nog wat waard kunnen zijn voor iemand of dat ze weg kunnen?
Ik meen mij te herinneren dat ik ze bij mijn Omega Planet Ocean Chrono had gekocht ooit. Beide 22mm en wel gebruikt. Heb eerlijk gezegd ook geen idee of ze origineel zijn (ga er wel vanuit) maar misschien zien jullie dit?

Zo, ff wat gespeeld. Snel terug op staal (wist al dat dat de beste combi is voor de smp)

10 likes

Toch is die blauwe band wel fraai.

2 likes

De stalen band staat 'm perfect inderdaad maar ik vind 'm met die blauw suede rally ook niet verkeerd :ok_hand:

1 like