Zal ik het dan maar verklappen? Dit is gewoon een geintje van @lasteraar natuurlijk. Die wil zijn Omega Metroman te koop zetten, maakt er een raar hoge prijs van om ons een beetje te stangen en lacht zich nu de ballen uit de joggingbroek.
Ik vind hem geslaagd.
Als je hem per PB een bericht stuurt kun je hem gewoon voor 7200/7300 euro kopen natuurlijk.
Ik heb er geen enkel probleem mee dat mensen hierop intekenen om nadien met een premium op de list te verkopen.
Dit is net wat omega in de hand werkt, liefhebberij 0.0, passie 0.0 ( op enkele mensen na) gewoon gemaakt voor hun winstbejag, en veel ‘liefhebbers’ springen op die kar.
Ieder voor zich moet uitmaken of hij hier wil aan mee werken, en kan niets kwalijk genomen worden.
Ik heb persoonlijk een probleem met de marketing van omega.
Brengen ze eigenlijk nog iets anders uit de LE’s tegen al een serieuze premium op normale list price?
Omega is al zijn waarden aan het verloochenen en dit krijgt met zekerheid de bal ooit vol terug.
Mark my words!
Ik vind persoonlijk graaien een negatieve klank behorende bij het op niet frisse manier toe-eigenen van geld. Belastinggeld, subsidies etc. Als men hier niet koopt en geen belachelijk geld neerlegt voor een speedmaster met de zoveelste variant is het ‘issue’ opgelost.
Doet men dit wel dan heeft de eerste koper blijkbaar een goede deal gezien. My thoughts.
Voordat het hier (weer) gigantisch uit de hand loopt en de rietvorken uit de schuur gehaald worden.
Ik bied hem hier aan. Kon hem voor een beetje minder kwijt aan wat bekende grijze-boys. Zo geef ik de kans aan het ‘publiek’ Want zodra hij grijs te koop komt zal het een stuk meer gaan zijn.
Voila, en dat vind ik eerlijk en netjes van je.
Iedereen heeft de keus om al dan niet de premium te betalen en hem onmiddellijk op te halen of te wachten🤟