Onbegrip om mij heen en geen horloge kennis

Er zou eigenlijk een stukje op het forum moeten zijn waar je al je ‘domme’ vragen kan stellen (en dan bedoel ik technische vragen, niet ‘hoeveel is dit horloge waard?’), dan kunnen onwetende mensen zoals jij en ik t stukje forum doorlezen als een handige inleiding in horlogekennis :slight_smile:

4 likes

Domme vragen… die bestaan niet.

1 like

Vertel jij anderen dan wat je horloges gekost heeft? Ik zou denk dat de meeste geen idee hebben van wat een Seamaster kost, als je 200 had gezegd hadden ze je ook geloofd.

6 likes

daarom de aanhalingstekens! :nerd_face:

De een weet gewoon meer dan de ander. Daar is geen aparte forumrubriek voor nodig.

1 like

Voila!

5 likes

Ja oké dat klopt dat zouden ze zeker geloven :wink: maar dan is er ter sprake gekomen dat ik er een tijdje voor heb gespaard en dan roep ik die vraag op me af natuurlijk. Ik loop het niet rond te schreeuwen op straat hoor maar binnen de huishoudelijke kringen zussen zwagers ouders etc is het wel ter sprake gekomen. :wink:

1 like

Met aanhalingstekens en wel! misschien moet ik toch die zoekfunctie wat meer gaan gebruiken…

Tuurlijk weet de een meer dan de ander, maar ik bedoel ‘domme’ vragen over hoe horloges werken e.d., interessante kennis die je niet altijd even makkelijk kan vinden. Complicaties waarvan je uberhaupt niet wist dat ze bestaan, laat staan wat ze doen. En je kan natuurlijk genoeg hier op het forum vragen, maar om voor elk technisch vraagje een nieuw topic te starten, dan kom ik vanzelf op mensen hun zwarte lijsten :wink:

1 like

Ja. Op bijna alle vlakken van mijn leven. Count the fucks I give. Count ‘em! :joy:

12 likes

Jij hebt het horloge van Bond, James Bond 007 ! :+1:

6 likes

Dat zei ik ook weleens tegen mijn studenten. “Er zijn geen domme vragen, alleen domme studenten”.

6 likes

:ok_hand::joy:

1 like

Bedankt ik zie al wat nuttige info. Onder andere wat betekent OHPF :wink: vaak gelezen en vaak gedacht wat zou het betekenen “Op Het P Forum???” :confused:

1 like

On hold pending funds.

Gereserveerd in afwachting van betaling.

Hahahaha godver ik ga werkelijk stuk :smile:

4 likes

Die kwam ik toevallig net tegen in het ‘domme’ vragen draadje!

Niet lachen anders durf ik geen domme vragen meer te stellen hahaha :smile:

1 like

Nu we toch bezig zijn. Hoe markeer ik tekst en voeg dat toe in een antwoord?

1 like

Selecteren en dan komt er een kopje citeren te staan.

2 likes

En dan nog…als de technische kant je niet interesseert En het puur om het uiterlijk gaat, zou ik verder ook geen moeite doen .
Mij interesseert het uurwerk zelf me echt totaaaaal niet :rofl:
Dat heb ik ook met auto’s …28 kleppen 8 cilinder ingespoten turbo 1.8 blablabla. I really dont care.
Altijd lekkere auto’s gehad hoor, maarreuh. …
Zit ie lekker ? Mooi. Da’s genoeg toch.

6 likes

Wauw bedankt :+1:t3:

1 like