Onderhoud Breitling

Heeft er iemand ervaring met Paul van Zeeland? Wil mijn Breitling B13355 daar een onderhoudsbeurt laten geven. Doen zij ook polijsten zelf?

Er bestaat een topic over, als ik het goed heb. Lees die eens door. :slight_smile:

*edit
Nog 1 in de juiste categorie. :slight_smile:

1 like

Bedankt. Wisselvallige berichten.

Ja polijsten doen we zelf en er zijn 2 Breitling horlogemakers aanwezig.:slight_smile:

2 likes

Ik kom de Breitling vrijdagavond brengen.

Hoe lang duurt een grote onderhoudsbeurt gemiddeld bij jullie?

Als er geen onderdelen besteld hoeven worden dan binnen 3 weken.
De gangbare parts zijn aanwezig.

Oké. Nog bedankt. Zie je bericht nu pas. Hij ligt intussen bij jullie voor een full service. Ben zeer benieuwd.

Je horloge is in goede handen.Komt helemaal goed en we zijn pas tevredenals jij dat ook bent:slight_smile:

1 like

Hij is klaar. Super tevreden over Paul van Zeeland. Foto voor en na.

6 likes

Wat een verschil!
Hoelang was je hem kwijt? En was het een full service?
Mijn Breitling ligt bij House of Pertijs voor een full service. Ze hebben aangegeven dat het circa 5 weken gaat duren. Inclusief nieuwe wijzers, rotor en glas.

Het was een full service. Als nieuw nu. Precies 4 weken kwijt geweest. Verwachting was 4 tot 6 weken dus viel mee. Zeker geen spijt van. Boven verwachting.

1 like

Ook een topadres. Krijg je hem picobello terug.

1 like

Niet teveel gezegd dus,fijn dat je tevreden bent:slight_smile:

2 likes

Uitermate tevreden. Aanrader. :ok_hand:

Heb hem nu een paar weekjes terug en wat je zegt; Het horloge is als nieuw teruggekomen en loopt bizar nauwkeurig.

Goed om te horen. Kost wat maar dan heb je ook wat. Foto? Ben benieuwd.

Ik heb geen vergelijkingsfotos van voor en na (helaas).
Maar ja het kost wat, maar krijg je hem als nieuw terug van House of Pertijs. Leuke bijzaak. Kreeg er ook zo’n reisetui van Breitling bij. Zie onderste als voorbeeld.

jammer.

Laat ik t zo zeggen, voor je hem wegbrengt is ie dof, als ie terugkomt glimt ie als een kermisattractie

1 like