Ja was er ondertussen al uit via de site van Sinn, die 556 heeft het niet iig.
Nu ben ik nog aan het uitzoeken hoe het zit met die bracelet maar dat kan ik niet vinden.
Voordeel van de 556 is dat de onderkant saffier is
Zijn hetzelfde als de kast, ‘stainless steel, satinized’.
Ja blijkbaar. Maar dan is als het getegimenteerd is dus alleen de kast begrijp ik en nooit de band. Trouwens heel vervelend dat je de braclets die los te krijgen zijn niet los kunt vinden bij Sinn op de site. Enkel in combi met klok.
Als de kast getegimenteerd (te krijgen) is dan kun je ook een bijpassende stalen band kiezen. Bij mij is de band dus ook gewoon getegimenteerd. Die is er overigens later bijgekocht. Er staat ook een extra logo (driehoekje in cirkeltje) op de sluiting:
Ziet er trouwens best nog wel krasvrij uit voor een deskdiver hè…
Je kunt alle banden los vinden in de catalogus: https://www.sinn.de/Download/Sinn_Das_Katalogbuch.pdf
Oeps, sorry: Het ging eigenlijk over Rolex! Ik heb al best wel een paar Rolexen versleten en wat hierboven al genoemd is, dat staal is niet echt knalhard en krasjes of haarlijntjes heb je zo te pakken. Dus.
Dat is geen zuivere woordgrap, dus die doet niet mee voor de wisseltrofee helaas.
We werken trouwens per maand.
November ging naar de gedoodverfde favoriet:
December ligt vooralsnog bij @Jurk:
Spijtig. Ik neem mijn woorden terug.
Kan er al bijna niet van slapen! Zou ik hem deze maand dan wel winnen!
@BadgeandBezel: Nog niet opgeven! Je hebt nog een paar dagen!
Dank, die had ik ondertussen ook gevonden maar niet de banden… Maakt verder ook niet uit, zie het wel als die er is. De kast dus niet weet ik alvast
Die van jouw ziet er keurig uit nog voor een deskdiver dus het werkt wel
Anyways, Rolex krast ook
Wanneer jij je stoort aan deze hele kleine veegjes vind ik het naïef om te denken dat jij de originele afwerking van je Rolex zelf kunt herstellen met een of ander huis tuin en keukenmiddel .
Het is toch jammer dat een merk als Rolex niet een paar centen extra wil uitgeven om dit probleem te voorkomen …
De oplossing :
Neuu niet mijn ding. Ik ben meer van de humor
Je kan het niet meer aanzien dit leed?
I rest my case…
@Schoen aka de jury zal de inzendingen case by case bekijken.
Ps. Mocht het niet eens zijn met de punten toekenning, dan kun je met hem het spreekwoordelijke “Robbertje” vechten (you see what I did there) en ga je er misschien alsnog vandoor met de prijs.
Dat zie ik ja. Ik heb één punt in mindering gebracht. Kom op Jur, niet verslappen nu. Jur so close!
Damn it! Je hebt gelijk. Focus.
Jullie willen te graag. Het komt niet natuurlijk meer.
Sorry Robert. Je beste beentje voor was niet genoeg.
Dit was niet best nee…