Onderkant van rolex Oyster perpetual

Dat is geen zuivere woordgrap, dus die doet niet mee voor de wisseltrofee helaas.

We werken trouwens per maand.
November ging naar de gedoodverfde favoriet:

December ligt vooralsnog bij @Jurk:

4 likes

Spijtig. Ik neem mijn woorden terug.

2 likes

Daarom laten de echte autisten het aankoop stickertje zitten :stuck_out_tongue:

4 likes

Kan er al bijna niet van slapen! Zou ik hem deze maand dan wel winnen! :love_you_gesture:

@Flipperkast: Nog niet opgeven! Je hebt nog een paar dagen!

4 likes

Dank, die had ik ondertussen ook gevonden maar niet de bandenā€¦ Maakt verder ook niet uit, zie het wel als die er is. De kast dus niet weet ik alvast :slight_smile:
Die van jouw ziet er keurig uit nog voor een deskdiver dus het werkt wel :+1:
Anyways, Rolex krast ook :wink:

1 like

Wanneer jij je stoort aan deze hele kleine veegjes vind ik het naĆÆef om te denken dat jij de originele afwerking van je Rolex zelf kunt herstellen met een of ander huis tuin en keukenmiddel .

Het is toch jammer dat een merk als Rolex niet een paar centen extra wil uitgeven om dit probleem te voorkomen ā€¦:sob:
De oplossing :

Neuu niet mijn ding. Ik ben meer van de humor :yum:

1 like

Je kan het niet meer aanzien dit leed?
:joy:

1 like

I rest my caseā€¦

1 like

@Schoen aka de jury zal de inzendingen case by case bekijken. :+1:

Ps. Mocht het niet eens zijn met de punten toekenning, dan kun je met hem het spreekwoordelijke ā€œRobbertjeā€ vechten (you see what I did there) en ga je er misschien alsnog vandoor met de prijs. :sunglasses:

2 likes

Dat zie ik ja. Ik heb Ć©Ć©n punt in mindering gebracht. Kom op Jur, niet verslappen nu. Jur so close!

3 likes

Damn it! Je hebt gelijk. Focus. :love_you_gesture:

1 like

Jullie willen te graag. Het komt niet natuurlijk meer.

Sorry Robert. Je beste beentje voor was niet genoeg.

Dit was niet best neeā€¦

2 likes

Je hebt gelijk. Te slecht. Excuus.
Naast het horloge van de TS, heeft mijn ego nu ook krassen opgelopen. Ik laat het bij de krab.

3 likes