Lid Inca boodt zich spontaan aan toen ik iemand zocht die mijn defecte winder eens onder ogen wilde nemen.
Hij had het ding al weer aan de gang op de dag dat hij het met de post ontving.
Uit elkaar gehaald, schoongemaakt, ge-olied etc. En loopt weer als een naaimachientje.
Mochten jullie een dergelijk electra-klusje hebben, dan kan ik hem zeer aanbevelen.
Inca heeft onlangs mijn Atlantic een servicebeurt gegeven en op verzoek heeft hij ook de opwindveer vervangen.
Je kunt merken dat hij een hoop kennis, ervaring en plezier in het werk heeft. Ik werd netjes met foto’s op de hoogte gehouden over de stand van zaken. Ook bij vragen of interesse over het uurwerk of gerelateerde zaken, kreeg ik netjes en gedetailleerd antwoord.
Servicebeurt, opwindveer vervangen en op de Timegrapher geweest en bij retour zat er een cd-rom bij met alle foto’s van het uurwerk, het werk en de resultaten van de Timegrapher.
Dat alles voor een zeer schappelijke prijs.
Ook ik ben zeer te spreken over de diensten die mij spontaan door Inca werden aangeboden. Besloten het horloge op te sturen. Binnen een dag antwoord op de mail met gedetailleerde foto’s en dito uitleg.
Mijn SW220 had een nieuwe stem nodig, deze besteld en het bedrag wat hij voor de gehele service vroeg (15+7 euro) sloeg eigenlijk helemaal nergens op zo laag.
Over Inca kan ik ook niets anders melden dan top top top!
Hij heeft mijn Breitling B1 onder handen genomen en mij gaandeweg in het hele proces zelfs en passant de liefde die ik voor dit klokje had weer terugbezorgd!
Hij werkt secuur, maakt super scherpe foto’s en is zeer volledig in zijn informatie voorziening.
Heel fijn contact en een uitermate vakkundig persoon.
Nogmaals dank Inca, ik kijk terug op een zeer plezierige en erg leerzame ervaring!
Heeft voor mij een Bifora en een Buren horloge in orde gemaakt. Wat echt niet simpel was, omdat er donors aangeschaft moesten worden. Dit heeft hij allemaal geregeld, chapeau!! Nu is er weer een horloge naartoe. Inca had zich bij mij aangeboden, na vragen van mij op het forum.
Super leuke en correcte communicatie, zeer uitgebreide verslaggeving van de reparatie, incl foto’s en historie van het uurwerk e.d.
Ik kan alleen maar zeggen: TOP!!!
Bijdeze Inca, wil ik je nogmaals bedanken!!! Ga zo voort zou ik zeggen!!
En hopelijk kun en wil je me blijven “helpen” in de toekomst. Groeten!!
Ook 1 van mijn Seiko Monsters heeft Inca snel, vakkundig en voor een zeer schappelijke prijs weer in orde gemaakt en afgeregeld.
Tel daarbij op het fijne contact en het voor mij zeer leerzame aspect en ik kan bijna niet wachten op mijn volgend horloge probleem
Onlangs mijn rommelmarktvondst op Vintage HF gezet.
Gisteren terug binnengekomen .Is gecerviced door Inca .
Prachtige foto’s ontvangen
Aansluitend Inca is TOP
Inca heeft mijn Breitling Intruder onder handen genomen welke de bekende problemen begon te vertonen.
Hij is nu weer in topstaat, wat mij een blij man maakt!
Inca heeft de onderdelen gevonden en een topservice geleverd. Zeer nette, duidelijke en vriendelijke communicatie met foto’s.
Echt een topper, hij heeft mijn verwachtingen overtroffen.
Inca heeft een oud horloge (Buwat) dat van de vader van mijn eega is geweest onder handen genomen. Op zoek naar het z.g. vierde wiel zijn er meer dan 100 mailtjes verstuurd!!!
Kast is opnieuw verguld, en het uurwerkje loopt weer als nieuw.
Geweldige communicatie, een dikke tien voor Inca