"Onze" Inca is TOP!

Over Inca kan ik ook niets anders melden dan top top top!
Hij heeft mijn Breitling B1 onder handen genomen en mij gaandeweg in het hele proces zelfs en passant de liefde die ik voor dit klokje had weer terugbezorgd!

Hij werkt secuur, maakt super scherpe foto’s en is zeer volledig in zijn informatie voorziening.
Heel fijn contact en een uitermate vakkundig persoon.
Nogmaals dank Inca, ik kijk terug op een zeer plezierige en erg leerzame ervaring!

Heeft voor mij een Bifora en een Buren horloge in orde gemaakt. Wat echt niet simpel was, omdat er donors aangeschaft moesten worden. Dit heeft hij allemaal geregeld, chapeau!! Nu is er weer een horloge naartoe. Inca had zich bij mij aangeboden, na vragen van mij op het forum.
Super leuke en correcte communicatie, zeer uitgebreide verslaggeving van de reparatie, incl foto’s en historie van het uurwerk e.d.
Ik kan alleen maar zeggen: TOP!!!

Bijdeze Inca, wil ik je nogmaals bedanken!!! Ga zo voort zou ik zeggen!!
En hopelijk kun en wil je me blijven “helpen” in de toekomst. Groeten!!

Ook 1 van mijn Seiko Monsters heeft Inca snel, vakkundig en voor een zeer schappelijke prijs weer in orde gemaakt en afgeregeld.
Tel daarbij op het fijne contact en het voor mij zeer leerzame aspect en ik kan bijna niet wachten op mijn volgend horloge probleem :wink:

Wederom dank Inca!!

Dankzij Inca loopt mijn oude Seiko weer helemaal top!!

Zie: Deel 2: Oude Seiko van mijn vader. Forum bedankt!

Inca, nogmaals hartelijk dank voor de snelle en fijne service!!!

Dank Inca! Heel blij met mijn werkend penankertje:

Inca: snel, (budget) vriendelijk, uiterst kennisrijk, super foto’s en het aller belangrijkste een perfecte service van mijn Omega Genève!

Het is duidelijk, Inca is een aanrader!

Onlangs mijn rommelmarktvondst op Vintage HF gezet.
Gisteren terug binnengekomen .Is gecerviced door Inca .
Prachtige foto’s ontvangen
Aansluitend Inca is TOP

Ik zie dit topic nu pas dus zal ook nog even reageren.

Niks minder dan lof voor Inca! Zie hier het resultaat van zijn geweldige service! :+1: :+1:

Inca heeft mijn Breitling Intruder onder handen genomen welke de bekende problemen begon te vertonen.
Hij is nu weer in topstaat, wat mij een blij man maakt!

Inca heeft de onderdelen gevonden en een topservice geleverd. Zeer nette, duidelijke en vriendelijke communicatie met foto’s.

Echt een topper, hij heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Inca nogmaals bedankt!

1 like

Inca heeft een oud horloge (Buwat) dat van de vader van mijn eega is geweest onder handen genomen. Op zoek naar het z.g. vierde wiel zijn er meer dan 100 mailtjes verstuurd!!!
Kast is opnieuw verguld, en het uurwerkje loopt weer als nieuw.
Geweldige communicatie, een dikke tien voor Inca :grinning:

Waar vind ik deze geweldenaar?

Frits 2

Hij heeft mijn vintage chrono vorig jaar ook keurig gerepareerd. Inclusief fotoverslagje en antwoord op al mijn vragen. Topper! @Inca

Frits2 gebruik de zoekfunctie eens, als dat niet lukt stuur me dan maar een P.B.
Foto s maken kan ik niet maar een mailtje lukt mij nog wel :grinning:

Inca is momenteel met mijn Omega Speedmaster '63 bezig en dat ziet er allemaal heel goed uit. Ik kan hem van harte aanbevelen.

Hier wil ik @Inca toch ook nogmaals onder de aandacht brengen als vakman hier kun je een verslagje zien van de service van mijn erfstuk

Ook hier alleen maar lof voor Fenno (Inca).
Servicebeurt uitgevoerd aan mijn handwinder voor een zeer nette prijs.
Zeer net contact met foto’s van het geservicede uurwerk.

Top! :+1:

Hallo,
Ook ik had een vraag over een pontiac van mijn overleden broer.
Ik kreeg hierop zeer leuke reacties ook van Inca.
Aan Inca heb ik dan ook het horloge opgestuurd.
Ik kreeg via de mail alle foto’s te zien hoe hij hem demonteerde.
Heel erg leuk om te zien hoe het horloge er van binnen uit ziet.
Inca heeft het horloge helemaal nagekeken en gerepareerd.
Hij loopt nu weer als een tierelier en ik ben heel blij.
Geweldig zoals Inca mij heeft geholpen.
Groetjes van een zeer tevreden lid,
P. Griffioen

Geachte allen,

Mijn Seiko Kinetic Moonphase heeft kuren en zou graag in contact komen met forumlid Inca met de vraag of hij deze wil servicen. Heeft iemand de contactgegevens van Inca?

alvast bedankt.

Melvin, stuur Inca gewoon een privebericht, en gebruik de zoekfunctie.
Als het dan nog niet lukt :sunglasses: