"Onze" Inca is TOP!

Ook hier alleen maar lof voor Fenno (Inca).
Servicebeurt uitgevoerd aan mijn handwinder voor een zeer nette prijs.
Zeer net contact met foto’s van het geservicede uurwerk.

Top! :+1:

Hallo,
Ook ik had een vraag over een pontiac van mijn overleden broer.
Ik kreeg hierop zeer leuke reacties ook van Inca.
Aan Inca heb ik dan ook het horloge opgestuurd.
Ik kreeg via de mail alle foto’s te zien hoe hij hem demonteerde.
Heel erg leuk om te zien hoe het horloge er van binnen uit ziet.
Inca heeft het horloge helemaal nagekeken en gerepareerd.
Hij loopt nu weer als een tierelier en ik ben heel blij.
Geweldig zoals Inca mij heeft geholpen.
Groetjes van een zeer tevreden lid,
P. Griffioen

Geachte allen,

Mijn Seiko Kinetic Moonphase heeft kuren en zou graag in contact komen met forumlid Inca met de vraag of hij deze wil servicen. Heeft iemand de contactgegevens van Inca?

alvast bedankt.

Melvin, stuur Inca gewoon een privebericht, en gebruik de zoekfunctie.
Als het dan nog niet lukt :sunglasses:

handopwinder opgestuurd, doet het weer prima !!!

@Inca is een topper!
Bedankt voor de goede service.

@Inca is inderdaad een topper. Sympathieke man, communiceert zeer goed.

Hij heeft niet alleen het horloge keurig gerepareerd en geserviced, maar ook nog eens een dijk van een pakket foto’s en informatie gestuurd.

Hulde, hulde, driewerf hulde.

Ook ik heb een uitstekende ervaring met @Inca.
Prettige communicatie en het horloge loopt weer als een trein.
Zou zo weer met Inca schakelen, absolute aanrader.

Uitstekende ervaring met Dhr @Inca…goede communicatie en een heuse fotosessie met informatie en meer over de 2 horloges die ik opgestuurd had…Heel interessant om die foto’s te zien inclusief de info😊 en de horloges lopen weer perfect😊… heel tevreden hier🖒

De titel van dit topic zegt het helemaal!🖒

@Inca is een echte topper. Hij heeft mijn niet-lopende Citizen weer als een zonnetje laten lopen. Fenno communiceert snel en duidelijk en neemt je mee in het proces door middel van foto’s tijdens en achteraf. Erg interessant en erg vriendelijk. Dit biedt veel vertrouwen voor de toekomst.

Ik krijg vandaag 4 Seiko’tjes binnen die door Fenno @Inca onder handen zijn genomen. Kan alleen maar beamen dat de communicatie goed verlopen is en de prijzen redelijk zijn.

Ook hier een hele goede ervaring met @Inca !:+1:

Kreeg deze week mijn Pronto handwinder uit de jaren '50 weer terug, van de full-service die Fenno voor mij had uitgevoerd. Klokje loopt weer prima!

Niet alleen was het werk sneller uitgevoerd dan beloofd, maar ook de verzorging en verzending was top voor elkaar. Verder is communicatie met Fenno buitengewoon plezierig. Ik kreeg zelfs een heel gedetailleerde serie foto’s toegestuurd van het demontage- en montageproces.

Een bevlogen vakman en vriendelijk mens! Een absolute aanrader! :relaxed:

4 likes

Vandaag weer een Seiko teruggekomen van service door Fenno @Inca. Zeer vakkundig de dial onder handen genomen met nieuwe lume op de uren -en minutenwijzer, de indices zeer strak geverfd en natuurlijk uurwerkservice.
De dial ziet er weer erg mooi uit en is qua vintage karakter volkomen intact gebleven.

Vakwerk weer Fenno, bedankt!

1 like

Bij mij ook hele goede ervaring met @Inca.
Diverse horloges waaronder 2x Citizen Cosmotrons die een beurtje hebben gehad en weer netjes lopen.

Bedankt Fenno🖒☺

1 like

Fenno had meegelezen toen ik eens een opmerking maakte dat ik diverse horloges had, waarvan ik vreesde dat ze stuk zouden moesten blijven, vanwege m’n financiën. Hij bood aan om het voor mij te herstellen en de prijs was voor mij uitermate betaalbaar. Zojuist 4 herstelde horloges terug en ik ben er heel blij mee, weer een paar zorgen minder! Hartelijk bedankt Fenno en graag tot een volgende keer!

2 likes

Ook hier een goede ervaring met @Inca. Ik had een vintage horloge met pen anker uurwerk dat een beurt nodig had. Hier op het forum gelezen dat Fenno ervaren is met vintage horloges, dus hem benaderd met mijn vraag. Hij wilde het voor een hele schappelijke prijs doen, dus het horloge met tante Pos mee en een week later kwam het weer terug en loopt het weer als een zonnetje. Via de e-mail kwam er een heel pakket foto’s van de werkzaamheden achteraan. Helemaal top dus. Fenno, bedankt!

2 likes

Gisteren mijn PRS516 na een onderhoudsbeurt opgehaald bij @Inca. Kundig uitgevoerd voor een zachte prijs. Als extra kreeg ik ook een serie (detail)foto’s.

Fenno, bedankt voor de goede zorgen en de prettige kernnismaking!

Een paar dagen geleden mijn pas aangeschafte Elgin voor een onderhoudsbeurt opgestuurd en hij is nu al weer op de terugweg voor een zéér schappelijk bedrag en ook nog eens incl. uitgebreid foto verslag!
Super Fenno, nogmaals onwijs bedankt en zeker tot een volgende keer!

Hulde aan Fenno/@Inca .
Ik had een vintage Citizen en een idem Seiko waarvan bij allebei de dag/datumschijf in gebreke bleef. Die draaide niet meer mee. Via donorhorloges zijn de schijven weer aan het meedraaien gezet en daar ben ik zeer blij mee, evenals met de fotoreportage. Fenno bedankt en misschien tot een volgende keer.