ooo ooo wat erg

Lelijk?

1 like

Repost

1 like

:nauseated_face::face_vomiting:

https://www.jacobandco.com

Komt hier vandaan. Speciaal voor CR gemaakt geloof ik.

Wat verwacht je dan? Ronaldo met een Seiko SKX007 om de pols? :rofl:

4 likes

https://www.horlogeforum.nl/t/veel-geld-weinig-smaak/177146

1 like

Skx007 handavinCR7 mod

1 like

Nja… :roll_eyes: zou hem denk ik wel beter staan …

1 like

Zo lelijk krijgt zelfs Han ze niet in elkaar gedraaid en gelijmd

2 likes

wat een gedrochten van horloges zeg…ik wil niet weten wat ze kosten.
kijk deze nou:

4NS_0

1 like

Ja maar, ja maar , ja maar, hoe laat is het nou?. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Wat een verschrikelijk lelijk gedrocht van een horloge.

Uniek en laat duidelijk zien dat je veel te veel geld hebt. Precies de smaak van menig voetballen.

Tja, diamanten voor het prinsesje.

1 like

Maakt dat nou uit!? Las hier laatst op dit gerespecteerde forum dat er een hele generatie is die niet eens meer klok kan kijken. En dit draag je toch ook niet om de tijd op af te lezen?:roll_eyes::wink:

1 like

Zou die waterdicht zijn?
Doet hij hem af tijdens het douchen?
Is dit zijn werkhorloge, of zijn wknd horloge
Vragen, vragen,…

Ik kon me al niet voorstellen dat ie bij een vekrachtings-schandaal met een vrouw betrokken was, en nu al helemaal niet meer. Dat horloge is echt super gay.
Niets tegen homo’s verder.

1 like

Echt zonde om er zoveel geld voor te betalen.

Heh. Dat past wel bij z’n kop, als het ware. :+1: Ik neem Ronaldo niet meer bijster serieus sinds hij zich niet meer herinnert verkrachtingen in Vegas af te kopen voor vier ton.

Dus in dit geval vind ik de mention van dit induhvidu smakelozer dan dat horloge van 'm.

Moet je 'm zien zitten dan. Zou jij je dochter er aan mee geven voor een avondje uit? Z’n standbeeld in Madrid ziet er sympathieker uit.

2 likes

Nou die maker van dit beeld was ook behoorlijk aan de drank. Lijkt meer op een down syndroom versie van Ronaldo, met alle respect voor alle down syndroom mensen en hun familie’s op de wereld.

2 likes