Op maandag aan de drank: Seiko Cocktail Starlight

Je kan het toch lezen onniedah? Er staat PRESAGE - AUTOMATIC

4 likes

haha

1 like

Nou ,net dan!

1 like

Bedankt voor het delen van de foto’s, de wijzerplaat lijkt helaas niet zo mooi als gehoopt (niet snowflake-achtig dus). Ik vind het een beetje… Saai?

Knappe foto’s hoor.

1 like

Niets voor mij maar toch een mooi ding :+1:

1 like

Ik weet niet zo wat ik ervan vind ten opzichte van de blauwe ‘Cocktail’…
Er gebeurt denk ik gewoon iets te weinig op de plaat. Bij de Cocktails maakt de prachtige plaat de oersaaie kast goed, maar dat blijft hier ook uit. Hmm… ik weet het niet. Ik weet alleen dat er nog meer macro’s vereist zijn :wink:

Voor wat betreft de stofjes: bij mij werkt mijn trui altijd prima. Ja, ook bij macro’s :wink:
-instant edit- oké, bij het opnieuw bekijken van mijn foto’s zijn er wel stofjes te zien. :frowning:

Spachtelputz hoorde ik iemand zeggen over de witte :laughing:

Ik denk dat het kunstlicht daar ook debet aan is. Ik zal hem bij daglicht eens fotograferen.

Hmmmm dat kan dus pas komend weekend. :upside_down:

2 likes

EDIT: ehmmm was ik dat?

1 like

Ik ben oprecht benieuwd en zal proberen het dit weekend in de gaten te houden.

1 like

Zeer geslagde foto opnames @anon50762135EV maar ik vind het horloge er te vintage uit zien zo op het eerste zicht.
Ik denk niet dat ik er een klik mee zou kunnen krijgen.
Ik denk ook dat ie redelijk vlug bij jou weg zal zijn. Maar ik vertel hier nu niets nieuws mee :upside_down_face:
Het gebolde glas zal ook gevoelig zijn zeker voor krasjes?

2 likes

Mijn beste,

Kies je eigen weg, kies je eigen spel en geniet van elk moment!!

Doch in ieder geval voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

2 likes

Op sommige foto’s lijkt het vlekkerig, maar dit is de witte in close-up!

Dat is een heel ander motief dan de blauwe :thinking:

Zag hem vandaag op foto’s voorbij komen, coole wijzerplaat!

Maareh, Ide, don’t give up your dayjob :grimacing:.

3 likes

Haha ik zei het net al tegen Tom. Zonder perslucht is er geen beginnen aan. Hier waren mijn Damasko en Sinn een eitje bij. Wat een stofmagneet. De originele Cocktail zal het ongetwijfeld ook hebben gehad maar met die lichte wijzerplaat viel dat natuurlijk veel minder op.

:smiley::smiley::smiley::smiley::smiley::smiley::smiley:

1 like

Ja klopt. Wel interessant. Zonder mijn leesbril zie ik denk ik alleen SEIKO en iets wat op een pearl necklace lijkt.

2 likes

speciaal voor jou

Valt nog mee. Ik zat meer aan spermatoizoidingessen te denken
Zonder gekheid: heb de blauwe al besteld, wellicht komt de witte daar nog eens bij.

2 likes