Op zoek naar Diver met stalen band voor ongeveer 500 euro

Hallo allemaal.
Ik ben net nieuw op het horlogeforum en nadat ik al een tijdje wat discussies heb gelezen vroeg ik me af of er nog modellen en merken zijn die door mijn vingers zijn geglipt. Ik ben opzoek naar een diver voor mijn verjaardag van rond de 500 euro het liefst met een stalen band en niet al te groot omdat ik vrij bescheiden polsen heb. Uiteraard is de 500 euro een richtprijs en ben ik bereid om voor een droomhorloge wel wat water bij de wijn te doen. Toch heb ik momenteel niet de lange adem om door te sparen voor een horloge van 1000+ euro dus ik vrees dat dit er niet inzit. Hebben jullie nog gave modellen die ik niet mag missen voordat ik tot mijn besluit kom laat het me dan graag weten.

Heel erg bedankt

Groet Mees

1 like

skx007 :joy: @Logie

2 likes

Squale 1521 is wel 2e hands daarvoor te vinden. En anders weer die SKX 007 op solid oyster :slight_smile:

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar…een mooi aangepaste (DD-saffier, Miltat-band, eventueel andere bezel) SKX007 of SKX009?

Ik heb de seiko skx 009 al een paar keer voorbij zien komen maar het is een horloge dat mij nog niet zo weet te pakken op het eerste gezicht. Van het merk Squale had ik nog niet gehoord en ga daar eens even naar kijken.

2 likes

Lijkt me een hele goede optie

Wat zorgt er eigenlijk voor dat dit horloge gelijk genoemd wordt door verschillende mensen wanneer er om een duiker gevraagd wordt? Heeft dat te maken met de prijs/kwaliteit verhouding of zijn er andere aspecten die dit horloge speciaal maken? En wat is een realistische nieuwprijs van dit horloge?

Precies dit inderdaad. Een manufactuur die gewoon erg goed in elkaar zit, en ook nog leuk te modden is. Geen gelijke in de prijsklasse imo.

3 likes

Rond de 156,- nieuw.
En ja, dit is een betrouwbare site. Al velen zijn u voor gegaan hier (zoek even op het forum)

1 like

Phoibos Wavemaster voor 200,- Nieuw.
Bracelet is prima, opgelegde indices, goed uitgelijnd bezel, en lume is helder.
Wavemaster

2 likes

een steinhart ocean one ceramic? lijkt me ook netjes!

1 like

Een mooie Citizen NY0040 automaat, draagt vanwege de vormgeving visueel kleiner dan dat hij is.

3 likes

Geen geld voor zo’n mooi horloge. Dan de vraag wat ik met de overige 350 euro doe?

2 likes

Kan je me wat meer vertellen over Steinhart. Op dit forum en op youtube heeft het een nare bijsmaak omdat het een Rolex imitator zou zijn

1 like

Naar mij overmaken, advieskosten :wink:

5 likes

Alvast een begin voor je droomhorloge of je koopt er een Sarb033/035 bij als een wat netter horloge op stalen band

Het is niet elke dag feest he:joy:

1 like

Jaa, hier opt forum is er ook haat bij sommigen. De steinharts die ik heb gehad waren goed afgewerkt maar ik snap waarom mensen zeggen dat het een rolex kopie is :p.

Maar er zit een mooi afgewerkt ETA uurwerk in

Tot of rond € 500,- op staal, nieuw of tweedehands, ter inspiratie









image




















18 likes

:+1::clap: Heb je zowat 15 minuten over gedaan vermoed ik :grin:

Edit: kijk zo wat door je posts en je doet dit wel meer, wat een geduldige man ben jij!

2 likes