Mag een slotje op. Op zoek naar ervaringen met kleinere/onbekende/micro merken? Deel het hier

Beste HF’ers,

Hierbij een ongoing topic om (gebruiks)ervaring uit te wisselen over horloges van onbekende, kleinere of micro merken. Leuke bijkomstigheid: hiermee voorkomen we dat er voor elk van deze merken een apart topic wordt geopend.

Voel je dus vrij je verzoek voor informatie onder dit topic toe te voegen!

Wat achtergrond:
Er is op dit forum namelijk veel te vinden over de grotere merken, logisch ook!
Nu begeven we ons in een wereld waar steeds meer kleinere, onbekende of micro brands zijn of het daglicht zien.
Over veel van dit soort merken is weinig tot niets te vinden op dit forum, terwijl het juist informatie/ervaring van anderen is dat je nodig hebt om over te gaan tot een eventuele aankoop (bij gebrek aan mogelijkheden om een horloge te passen).

Mijn eerste inbreng:
Heeft iemand hands-on ervaring met het merk Serica, of meer specifiek de Serica W.W.W.?

P.S. ik weet dat Hodinkee, Fratello, W&W etc veel ‘hands on’ informatie beschikbaar hebben, toch vertrouw ik liever op ‘first hand’ ervaring van mede HF’ers.

1 like

Is al best wel wat aandacht aan besteed…altijd goed :wink:

Daarnaast hebben wij ook het 4-jaar-oude topic:

3 likes

Ah, kijk aan, thanks! Toch ben ik meer op zoek naar ervaring met een merk, ipv een overzicht van de merken!

Ik heb zelf een goede ervaring met een klein horlogemerk. Mijn horloge van dat merk is erg betrouwbaar en het horloge is netjes afgewerkt.

Een echte aanrader dus!
Hoe heet het merk dan? Rolex.

1 april :rofl:

Thanks, gaan we hierin verder!

@Jur zou jij hier een slotje op kunnen gooien?

Nog steeds mijn beste topic :grin:

1 like