Opbergdoos horlogebandjes gezocht

Dit is wel wat voor mij, ook in Nederland te bestellen? Of alleen direct via Ali Express?

1 like

Ali is your friend maar uiteraard zullen sportviswinkels ze ook hebben. Geen idee wat ze daar kosten. Ik hou me bij vis op mijn bord :wink:

Eigen merk van Raven hengelsport, €3,50 EN wormproof :wink:

Ik heb een 'Ali Express" doos bij Grandado bested kosten 13,77, kan ik mooi een aantal horlogebandjes in kwijt :sunglasses:

Met kortingscode 13,77 dus inclusief verzending, duurd alleen wel ff, zo’n 25 dagen :grin:

2 likes

Toch fijn dat er op het Horlogeforum zoveel kennis bijelkaar rondloopt!:slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb dit doosje laatst gekocht. Mocht je toevallig 4 horloges hebben… Aanrader!

2 likes

https://www.bol.com/nl/p/display-voor-24-horloges-banden-buitenkant-kleur-donker-bruin-fluweel/9200000118013554/?bltgh=m2xGWKUDwpkkzZTyYxhGvg.1_4.5.ProductTitle

Ziet mooi uit, maar is volgens mij niet afsluitbaar, het is een ‘open doos’, enne dat dan niet verkeerd begrijpen hoor! :rofl:

1 like

Van alles geprobeerd maar de schoenendoos blijft favoriet.

Heb zelf onderstaande doos van strps. Zie dat deze momenteel uitverkocht is, maar misschien is nieuwe voorraad onderweg?


Aanrader iig.

1 like

Zodan! Dat is echt superdeluxe! Ga ik ook voor kijken :smile:

Die heb ik ook en is top. Gelijk nog 1 besteld :smiley:

Deze heb ik ook, maar dan een nog grotere versie met nog een lade onderin. Ben er erg happy mee, zeker een aanrader.

1 like

Aliexpress. Kost weinig. Is een map met een rits.

3 likes

Werkt prima :+1:t2:, alleen niet zo fancy :sweat_smile:

Die ken ik, maar daar kunnen de bandjes niet ‘gestrekt’ in :smile:

1 like

men neme een nijptang…:wink:


1 like

Wat is er mis met een schoenendoos?

1 like

Ja hebt gelijk, dom van mij en dan te weten dat ik het onderstaande altijd op zak heb, had ik dit ook zelf kunnen bedenken…:roll_eyes:

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy: