Opbergsysteem voor bandjes?

Hebben jullie ook zo veel straps dat het moeilijk is om het overzicht te bewaren?

Ik ben op zoek naar een oplossing om ze netjes overzichtelijk op te bergen. Is iemand bereidt zijn/haar idee hier op het forum te delen?

1 foto zegt meer dan 1000 woorden…

Alvast bedankt

3 likes

Dat delen is al gedaan, zoek maar eens

2 likes

TGV van the Urban Gentry Chanel heeft een bord met spijkers/schroeven. Ideaal om alle straps daaraan te hangen. Zou ook ooit zoiets willen maken. :sunglasses:

Net nog bij de Action gezien, €1,99!

Plaats voor tenminste 28 bandjes, die je wel moet oprollen/om moet buigen. Zwart, rood en blauw.

Bedoelde je deze: Horlogebanden opbergen

Bedankt voor de tip.

En nog 4 of 5 topics👍

Dankjewel maar deze is niet geschikt voor mij. Ik wil zowel mijn lederen, stalen als nato banden op dezelfde manier bewaren. Ik heb ze niet geteld maar ik denk dat het er minstens 50 zijn…

1 like

Ik heb m ‘toevallig’ voor me:

Van IKEA

3 likes

Koop je er twee :smile:

1 like

Ik doelde eigenlijk niet op het aantal maar eerder op het feit dat ik ze moet oprollen. Dan is het nog steeds niet overzichtelijk genoeg voor me.

1 like

Deze bij Amazon lijkt me niet verkeerd. Stapelbaar ook.

http://a.co/d/4MBT323

Ik gebruik mappen die eigenlijk bestemd zijn voor (kleine) zakmesjes. Ideaal, op kleur/ maat hoe je maar wilt sorteren.

Plaatje van het Internet maar dit is het idee. Ik heb ze met 2 rijen en kun je zo’n 50 banden per map kwijt. Nato’s liggen bij mij opgerold in een horlogekist die ik niet meer voor horloges gebruik en de kussentjes eruit heb gehaald

pkstorage

3 likes

Foe yong hai met witte rijst, ook nog eens stapelbaar en magnetronbestendig… :sunglasses:

9 likes

Niet van mij, maar van iemand op Omegaforums. Is een accesoire-opberger voor in de kast van de Lidl blijkbaar.

9 likes

Ik gebruik de opbergkistjes van Caddy Bay Collectie (ruimte vr 12 straps per kist).
Eerstdaags 2 in het blauwe gedeelte wegens opkuis qua straps :wink:

1 like

Look no further. 35 dollar. Bruno heeft hem ook. :sunglasses:

1 like

Je vergeet de disclaimer; niet geschikt voor de fanatieke bandenverzamelaar :grin:

1 like

Ik heb hem al jaren. :smile:

Niet dat ik nu meer dan twee bandjes heb. Maar goed. :joy:

Ergo; geen grote bandencollectie. Of ligt de flippersnelheid ook daar hoog? :open_mouth:

1 like

Exactamundo

1 like