Opruiming SC den Bosch

Misschien nog iemand op zoek. Bij SC in den Bosch erg grote kortingen op allerlei merken. Deze omega was wel echt opvallend. veelgezocht, van 3600 voor 2100…
[URL=http://s1117.photobucket.com/user/Tedvdm/media/Watches/93203F32-F30F-4D4C-91A8-3D1071190306.jpg.html][/URL]

5 likes

Houd aub even stil kan hem pas zaterdag halen! :wink:

Goede prijs voor een nieuwe in NL!

Nice! Lag er toevallig ook nog een net geprijsde Speedy bij?

Nope, helaas

Prijs ligt zelfs verre onder die van de grijze markt!

Wat een mooie prijs…

Komen deze anbiedingen vaker voor?
Moet namelijk nog even doorsparen.

Inderdaad, mooie prijs. Die van mij recent 2600 betaald en dat was al niet slecht. Is dat enkel voor de Omega’s dat ze dit doen?

Doen ze daar elk jaar zomer uitverkoop? :stuck_out_tongue:

Ze hebben ook uitverkoop op Mont Blanc zag ik.

In Den Bosch bij Annie van Buul giga Invicta sale!
Je weet wel, van die enge gele doosjes…

1 like

Wat een koopje…
:flushed:

hou even stil, heb het bedrag als het goed is over 5 jaar bij elkaar gespaard :stuck_out_tongue:

Vanmiddag ook maar even langs S&C gereden om te zien of er wat leuks bij stond.
Nog even naar deze Omega gevraagd en daar moesten ze wel om grinneken, die was rap weg en een keer of zes voor gebeld (ik gok wat leden van dit forum ;-)) Ze hebben er wel meer dan een paar in de aanbieding gedaan en met serieuze kortingen. Zelf ook nog wat leuks gevonden! Maar daar zal ik wel een apart draadje voor aanmaken…

3 likes

Haha, stelletje graaiers hier…

Tsja…wie het eerst komt, het eerst maalt.
Graaien kan ik het niet noemen, uiteindelijk moet er toch nog een fors bedrag betaald worden…denk dat het hier humoristisch bedoeld is :thumbsup:

Ik heb in de ochtend gebeld…wilde morgen gaan kijken als mijn agenda dat toelaat, maar dat hoeft dus niet meer :angry:
Heeft ook weer zijn voordeel…een evt. budget blijft overeind. :grinning:

Als je op zoek bent naar iets nieuws (prijsklasse in acht genomen) is het zeker even de moeite te gaan kijken, genoeg aanbiedingen.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt inderdaad, maar wel jammer dat ik er al een paar op marktplaats zie staan die afgelopen week aangeschaft zijn bij S&C (en met redelijke zekerheid kan inschatten dat ze goedkoper zijn aangeschaft dan wat er nu voor gevraagd word). Ieder zijn goed recht natuurlijk maar zo kaap je ze wel weg voor degene zie ze willen aanschaffen voor zichzelf en daadwerkelijk gaan dragen.

Oh ja? Volgens mij valt dat wel mee of ik zoek niet goed? Link?

Ik zal twee voorbeelden geven, een chronospace en een colt. Beide onlangs aangeschaft bij S&C. Je weet het natuurlijk nooit maar als ze zo kort na aanschaf op marktplaats gezet worden heb ik zo het vermoeden dat het om winst te doen is.
Nomaals, ieder zijn goed recht maar ik vind dat dan wel weer jammer voor de mensen die er voor zichzelf een willen.

Ik ben het met je eens hoor, maar zie weer een hele discussie aankomen…