Orient only

Sinds gisteravond binnen… Kijken of ik vanavond NA kan schrijven.

29 likes

Ik kwam vanmorgen de onderstaande tegen. Niet per definitie mijn ding, maar oogt wel vrolijk!!

1 like

14 likes

Voel ook wel wat voor de Mako III als ‘vierde horloge’, maar dan wil ik toch eerst mijn huidige Orient (en Edifice) verkocht hebben… :slightly_smiling_face:

1 like

Ik had deze al eens in een ander topic geplaatst, maar vond het wel een geslaagd plaatje, dus nogmaals in dit topic;

11 likes

image

13 likes

Nog in 't plastic :

En rond de pols :

16 likes

Qua dag-aanduiding lijkt ie op mijn Avi8

2 likes

6 likes

cadeautje van mijn vrouw :smile:

12 likes

Moederdag - M-force-dag :slightly_smiling_face:

4 likes

Heb je ook een lumeshot? Ben wel benieuwd hoe de lume is in vergelijking met een seiko.

9 likes

Te vinden in het blauwe deel

6 likes

12 likes

Ik heb nog nooit naar de lume van mijn paar horloges gekeken, laat staan een foto van gemaakt… Ik heb daar gewoon geen gebruik voor en als ‘feature’ heeft 't mijn interesse niet.

Goeden avond,
Vanavond mijn NA eens omgedaan.
Een mako XL met flinke gebruik sporen.
Voor mij geen probleem, heb het horloge gekocht om hem dagelijks om te hebben, met werk en klusse. Maar ook gekocht of een Diver 44mm mij zou staan. Heb alleen grotere en zwaardere horloges… ik moet zeggen, dat ik er erg aan moet wennen…
Maar ik geef het wel de kans, anders gaat hij naar mijn zoon…die vond hem “dik” :grimacing:

Gelijk nu mijn vraag: de bezel is flink beschadigd, is deze te vervangen? Zo ja waar

En na het praatje nu een plaatje


Gr
Ritchie

5 likes

Zojuist de Ray II weer op een stalen band gezet en de Kamasu op een nieuwe leren band. Erg tevreden met het resultaat!

9 likes

Bambino vandaag

14 likes

Oriënt millenium vandaag.

13 likes