Zijn dit de correcte horloge varianten die je bedoelt?
Vind zelf de Oris verfijnder; hou je van de stoere look van een “werkpaard” horloge dan de Tudor wat mij betreft.
Zijn dit de correcte horloge varianten die je bedoelt?
Vind zelf de Oris verfijnder; hou je van de stoere look van een “werkpaard” horloge dan de Tudor wat mij betreft.
Was voor een klant
Ga lekker voor zo’n zakelijke Tudor. Is top!
ORIS
Deze ook?
On topic: Tudor it is!
On topic…
BB58
Oris 65!
Nog steeds mijn favoriet horloge. Voelt zo dun en aangenaam aan, heeft die leuke bolling in het glas, is gewoon een eigenwijs horloge. De BB58 vind ik ook erg fraai, maar 65 > 58…
Haha…thanks voor de snelle antwoorden…goed om te horen dat de Oris netjes te houden is, weet ook dat het brons zachter is, maar ben altijd netjes op mijn spullen dus…
De Black bay moet ik nog gaan passen…spannend en leuk
BB58 wat mij betreft. Maar niemand kan de keuze voor jou specifiek maken natuurlijk
Ik heb een BB58 en een gewone 65 40mm en de BB58 staat op alle fronten een paar trappen hoger imho… behalve misschien de coolfactor . Dat bubble domed saffier en de 60’s accenten hebben wel iets overtuigends!
Maar het speelt nog steeds door mn hoofd om de 65 te verkopen, de BB58 gaat niet meer weg
Edit: dubbel
Polletje aanmaken?
In ieder geval: Tudor BB58 every day of the week and twice on Sunday!
Wellicht kunnen we het zo vergemakkelijken.
Ik ga overigens voor de Tudor BB 58 indeze. ️
0 stemmers
Ik ben helemaal weg van mijn Oris maar die Tudor die ik hier voorbij zie komen vond ik heel erg mooi en klopt helemaal qua kleur etc.
Ik zou dus de Tudor kiezen maar met die Oris is ook helemaal niets mis.
100% Tudor.
Niet helenaal een eerlijke vergelijking, is zoiets als een Skoda vergelijken met een Audi!
Heb de BB58 gehad …, zou voor de Oris gaan! Lekker eigenwijs.
Ik zou voor deze gaan