ORIS only - deel 2

ik denk dat dit het beste antwoord is dat je gaat krijgen.

Ik heb gister de Aquis gepast en ik moet zeggen dat de 65 wel lekkerder is als daily (40mm). De Aquis is wel heel erg tool, wat ontzettend gaaf is maar misschien niet zo veelzijdig als sommige mensen zouden willen.

1 like

Wel grappig. Dit lees wel eens vaker, maar vind ik helemaal niet zo. Voor mij is het absoluut geen toolwatch.

1 like

Jij weet hem ook wel van zijn beste kanten vast te leggen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ter illustratie:

Maar hier vind ik hem meer tool:

Op mijn pols vind ik het een echte tank. Het is een robuust horloge en dat maakt hem niet minder mooi, maar ik vind hem wel tooltastic :grin:

12 likes

Lol, dank je :grin:

Daar blijven onze meningen dan over verdeeld :smiley::wink:

2 likes

:grin::+1:

Wie weet verandert de mijne nadat ik hem heb. Hij gaat eind dit jaar / volgend jaar wel komen namelijk :grin:

1 like

In principe vind ik de 65 mooier, maar tóch ben ik blijer met de Aquis.
Wacht, ik had dit ooit nog geschreven :


Da’s makkelijker :nerd_face: kijk en vergelijk.
Ook voor @Sub-Zero :point_up_2:t4:

5 likes

Ik lees dat jij juist de ruil van 65 naar Aquis hebt gemaakt :slight_smile:
Ik denk dat ik het voorstel maar afsla en lekker verder ga genieten van mijn Aquis.
Ook de poll is het nagenoeg eens

2 likes

Wat een geweldig geschreven verhaal, die NA! Chapeau! Dit is wel de “pre-facelift” Aquis die nog net iets robuuster/groter is dan de modellen na 2017. Mogelijk dat dit nog mee kan wegen in de afweging Aquis/65 @LvO

2 likes

Inderdaad een mooi stuk door @FransT… Eigenlijk gewoon de antwoorden op mijn vragen… Vooralsnog zal de Aquis mij blijven vergezellen…

2 likes

Goed nieuws en slecht nieuws.

Het goede nieuws is:

Het slechte nieuws is:

39.5mm

Brengen ze net een 41.5mm model uit, knallen ze deze top combi in het tonnetje.

2 likes

Is ook nog een Clean Ocean Limited dial met een nieuwe bezel insert. Beetje jammer dit :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik dacht dat dit de clean ocean was :sweat_smile:. Op zich houd ik wel van wat opties, maar om de kleuren van gelimiteerde edities te nemen is inderdaad zonde…

1 like

O yammi, zat net te denken of een aquis mooi past naast mijn 65 diver. Met deze in dit formaat is dat denk ik wel een dikke ja :sweat_smile:

PD plexi

17 likes

Leuk ding, meer detail in de wijzerplaat dan de nieuwe saffier PD’s :+1: :slight_smile:
Had je de stalen band er niet bij gekocht?

1 like

Jawel… maar die is nogal shiny op zijn zachts gezegd

7 likes

Hmmm dat leer staat 'm inderdaad beter :smile:

1 like

Vraagje, welke maat bandjes gaan hier nu standaard op. 20 of 21mm?
Als ik op internet zoek word het mij niet echt duidelijk of dat ze in de 65 serie nu twee verschillende maten hanteren. Of dat veel websites 20mm zeggen uit een soort luiheid en 21mm een afwijkende maat is.

5 likes

De 40mm heeft 20mm lugs, de 42mm 21mm lugs als ik het goed heb :blush: als de datum op 3 zit heb je een 42mm vast, op 6 een 40mm. Die hierboven zou dus moeten 20mm zijn!

2 likes

Dank, volgens de website van oris is hij 40.

1 like