ORIS only - deel 2

Ik heb een poging gedaan voor een ruil, en mocht de GS worden verkocht dan zou het nog steeds een optie kunnen zijn. :wink:

1 like

Mogguh, Oris liefhebbers :hugs:

16 likes

Thanks Frans :wink:
De blauwe kleur heeft, zover ik weet, inderdaad nog niet eerder in de PointerDate gezeten.
Waar de kleur vandaan komt? Zal vast het designteam zijn geweest :sweat_smile: Het idee van deze serie PointerDates is denk ik dat de wijzerplaten een beetje vervaagd zijn, alsof ze al jaren gedragen zijn; vandaar een paar maandjes later ook de bronzen 80th Anniversary Edition.

Lang verkoopverhaaltje kort: Go Your Own Way :sunglasses:

3 likes

Yummy! :ok_hand:

1 like

Ik mag sinds gisteren ook hier mee doen, wat een heerlijk horloge.

21 likes

Feliciteert.

Ik ben vandaag weer even ‘vreemd’ gegaan.
Nieuw horloge gekocht maar geen Oris…

Sorry.

5 likes

Ja die klinkt als een gave aanwinst. Ziet er stoer uit zeg. Geniet ervan.

1 like

Werkelijk schitterend! Geniet er ook van🤗

Nice!

16 likes

Is er hier toevallig iemand die interesse heeft in een ruil met een rubberen strap voor de Oris Aquis van de nieuwe generatie?
Ik heb de zwarte rubber strap twee keer en nu twijfel ik om er één te verkopen of te ruilen voor een andere kleur… :grimacing:

dit oudje is al lang niet uit de kast geweest
witte BC3

12 likes

Blijft leuk :smiley:

15 likes

De Sixty five ook, leuk om te zien dat de deal voor beide positief is uitgevallen.

9 likes

Yep :laughing:
Eigenlijk niet meer met elkaar gesproken :thinking: druk blabla , maar ik zag aan al je reacties dat de 65 je goed beviel.
Grappig ook, allebei zwaar tevreden met de één, maar ook met de ander. Ik zal iedereen de 65 aanraden, maar heb nu zelf toch liever de Aquis :rofl: , mooi is dat hè.

1 like

Hahaha ja mooi man :+1:

1 like

Van Grinsven Den Bosch

7 likes

Verschillende Oris modellen met 10 à 15% korting bij Brunott in Rotterdam, o.a. 65, div. Acquis

image

2 likes

Net geluncht… HF time :slight_smile:


11 likes

Wie doet er mee?

https://www.oris.ch/en/news/detail/1052/?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=1052_GYOWphotoCompetitionGDPR

Heerlijke wijzerplaat blijft het toch

5 likes