ORIS only - deel 2

Wow…heel gaaf en bijzonder. Een gangreserve van 10 dagen! :+1::ok_hand:

:blue_heart:

32 likes

Heerlijk, wat mooi.

Draagt ook echt te fijn vind ik!!
Schitterend.

2 likes

:+1: Blijft toch inderdaad een heerlijk horloge. Draagt lekker heh op de tropic :ok_hand:

2 likes

3 jaar geleden als 1e echte horloge gekocht. Sinds die tijd een hoop centjes en nog veel meer tijd kwijt door dit verslavende forum!

16 likes

:heart_eyes:

Vandaag een oude liefde ontvangen :star_struck:

Dit was ooit mijn allereerste Oris:


Vandaag kwam eenzelfde TT1 Diver weer aan, gekocht van een handelaar uit Italië. Hij heeft hem lichtelijk gemod en voorzien van een witte dial :smiley:

Ben er blij mee :muscle:

28 likes

Kan ook niet anders, wat een ontzettend gaaf model! :smile:

1 like

Cool man…heel gaaf! Ps wat doet de diameter eigenlijk? :ok_hand:

1 like

Het is een 44mm ! Draagt wel kleiner omdat de bezel maar 40mm meet. Titanium helpt ook mee uiteraard :smiley:

10 likes

Tsjonge! Dat zou je idd niet zeggen. Staat je goed. :+1:

1 like

Heeeel erg gaaf ubercool ding!

2 likes

Ik heb op het punt gestaan om deze te kopen, maar ging toch voor de Meistertaucher. Hij is nog te koop!

4 likes

1300 voor een redelijk afgedragen Oris lijkt me wat fors, of is er iets dat ik mis?

Ik vind hem ook stevig geprijsd.
Van de andere kant: je ziet ze niet heel vaak voorbij komen.

Ik vind hem inderdaad ook wel stevig geprijsd!
Heb toen straks eens rondgekeken en vond wat leuke TT1 Meistertauchers voor minder, ook erg gaaf!

1 like

Ik heb er lang naar gezocht… Ik wilde of deze of de GMT Diver. Een half jaar alles af aan t zoeken geweest voor een net exemplaar en wat denk je, vind ik ook de GMT Diver :see_no_evil:
Ook incoming dus:

17 likes

Coolness! :+1:

1 like

Dank je… nu moet er wel aan de andere kant wat weg. Ga eens een plan maken :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Mooi vooruitzicht. :fire:

1 like