Oris Sixty Five 42 mm ->> wat vinden we ervan?

Ik weet het Luuk, als ik de SOH redelijk kan verkopen klop ik bij je aan, als ie er dan nog is. :sunglasses:

2 likes

Prachtig :+1:

2 likes

Nice! Heeft elke fabrikant nu tegenwoordig een military vintage duiker? Ik zou graag crown-guards zien bij dit model…

Die LLD heeft trouwens wel een unieke look! Gaaf @anon50762135EV

Ik vind die van Luuk mooier. :stuck_out_tongue:

2 likes

mooi, maar persoonlijk begrijp ik niks van nieuwe horloges die er oud uit willen zien. Zie je jezelf al een dealer binnenwandelen en een gloednieuwe auto kopen die er uitziet alsof er 40 jaar oude lak op zit?

Hij is zeker weten mooi, maar een diver uitstraling heeft hij niet door de 100m. Om die reden zou ik geen gegadigde zijn.

Nee dat niet, maar er worden wel new beetles en nieuwe Fiats 500 verkocht.
Vooral de laatste zie ik veel rijden. :wink:

1 like

Aha gemist goed punt, ook voor mij belangrijk.

Elke zichzelf respecterende veteraan heeft geen kroonbescherming nodig. Die houdt gewoon een beetje in de gaten waar hij zijn horloge tegenaan mept wanneer ie uit een helikopter wordt gekieperd en in zee belandt.

3 likes

100 meter is voor mij voldoende.
Dan kun je er veilig mee douchen, zwemmen en snorkelen. Meer heb ik niet nodig eigenlijk.

Of koffie omgooien op kantoor. De omgeving waar de meeste LLD’s te vinden zullen zijn.

2 likes

Tenzij het een veteraan is met een Hello Kitty uitrusting :wink:

1 like

Hahahahaa ja precies. Ik heb horloges van 200 meter en ik meen ook een 300 meter waterdichtheid maar wanneer heb ik dat in 's hemelsnaam nodig :neutral_face: never!

Schroef kroon is voor mij wel een must, trouwens.

De Oris heeft een schroefkroon :+1:t2:

Klopt.

Een duiker moet gewoon voldoen aan de specs, los van het feit dat ze normaliter alleen maar blootgesteld worden aan een - eerdergenoemd - omgevallen kop koffie

Mwahh …

Mag :wink: