Oude liefdes weer kopen

Heel herkenbaar en vaak gedaan. Zo heb ik bijvoorbeeld wel 7 of 8x een Seamaster Bond gehad, zowel quarts als automaat. Gekheid ten top.

7 likes

Ben er druk mee bezig :sweat_smile:

12 likes

Ik iets van 4 maar daar ben ik mee gestopt :joy:

2 likes

Is er ook een topic hoeveel horloges men heeft?

1 like

Volgens mij niet ik heb er 6

Dit heb ik met de SKX007 :joy::slightly_frowning_face:

1 like

Ik heb ook een paar horloges meerdere keren gehad. Zo uit m’n hoofd Speedbird 2x, Seamaster 300m 2x, Gshock gw-4000 2x. Maar het einde is nog niet echt in zicht vrees ik? :grin:

Herkenbaar!

Hahaha! ja ik wou dat ik m’n eerste motor terug kon kopen. Puur als hebbeding :grin:

3 likes

En mijn Zündapp :heart_eyes:

1 like

Ja zo’n grijze 3 bak geweldige brommer

1 like

Ben ik ook bang voor. Daarom hou ik hem maar, nu al 21 jaar…

1 like

Ik had meer verwacht. Of hou je je nu in?

1 like

Dit zijn ze wel plus de Oris 65 en Grand Seiko SBGV223. Beiden 2 keer gehad.

Valt eigenlijk reuze mee…toch? :smile:

1 like

Voor mij de Precista! Echt heel blij dat ik weer een zeer net exemplaar heb kunnen bemachtigen. Gaat nooit meer weg. Het enige dat ik jammer vind (maar geen probleem), is dat er geen Great Britain meer op de wijzerplaat staat en dat de lume minder is dan V1. Maar daar krijg je dan wel weer een nauwkeuriger uurwerk voor terug :wink:

3 likes

En deze mis ik ook :sob:

2 likes

Ik ken dat gevoel, mij 1e horloge dat ik kocht was de citizen aqualand C022 dit was in 1985. Een jaar of 15 later is deze na een duikongeval, in een la beland en daarna volledig uit uit oog verloren. Meerdere verhuizingen en nooit meer terug gezien. Omdat mijn horloge liefde pas 5 jaar gelden is ontstaan en mijn verzameling aardig is gegroeid, miste ik toch mijn eerste klokje. Recentelijk de knoop doorgehakt en toch weer een gaaf exemplaar kunnen kopen.

Wel totaal iets anders dan dat ik normaal gesproken verzamel maar wel een voldaan gevoel. :grinning:

1 like

5 Oris Aquis
3 Seiko SBDX 01, 17 EN 21
4 Citizen BN0150
3 Omega Planet Ocean
5 Christopher Ward Trident 600
3 Omega X-33
3 Kemmner Tonneau
4 Breitling SuperOcean
2 Stowa Marine
3 Damasko DA46
3 Sinn 104
En wellicht nog een paar…

9 likes

:rofl::+1:We have a Winner.

1 like

Schieten me ineens nog een paar te binnen :roll_eyes:

2 likes

Gelukkig heb je een exemplaar terug kunnen vinden.
Draag het in gezondheid

1 like

:joy::+1:

1 like