Outlet Roermond

Weet iemand of er bij Breitling Roermond nog wat mooie aanbiedingen liggen?
Mocht iemand er komen en wat fotootjes willen maken dan waardeer ik dat enorm.

3 likes

Fotootjes wat er op dit moment aan Seiko’s ligt zijn ook welkom!

Chronext heeft mooie nieuwe Colts ed en andere Breitlings met een strakke korting.

Misschien (ook) even bij Koningsbrugge in Zoetermeer kijken? (evt. online)

Mocht iemand vandaag of morgen gaan hoor ik het graag!
Er is 1 op voorraad die ik graag wil hebben echter heb zelf niet de mogelijkheid om de deur uit te gaan.

1 like

Woon zelf Helaas niet in de buurt van de outlet.
Kwam dit horloge tegen op het forum. Linkje Een Seiko SNE498. Mocht iemand langs de Seiko winkel lopen, of daar in de buurt zijn. Wil je mij een pb sturen

ik rij er deze of volgende week heen

Op dit moment ben ik voldaan.

1 like

ik zou vooral lekker niet gaan!

Pasgeleden reed ik over Roermond terug naar huis… gekkenhuis daar! Veel files en lange rijen voor de winkels.

Ja was inderdaad erg druk, goede tip van de medewerkers daar. Doordeweeks en als de Duitsers geen vakantie/feestdag hebben kan je er een kanon afschieten.

Ik ga op een doordeweekse dag. We gaan het meemaken.

Een doordeweekse dag rond 18.00 uur. Het is er dan net een spookstad. :penguin:

2 likes

Op de Camping in Limburg, morgen maar weer eens een keer gaan spieken bij de outlet :slight_smile:

1 like

Specifiek merk of iets waar je op hoopt? Wel even veel foto’s maken voor je vrienden van het forum hè. :grin:

Zal de diverse horlogezaken wel even bekijken.
Mocht er een nieuwe Colt 44 bij Breitling liggen dan gaat die wel mee denk ik. Avenger blackbird ook goed :wink:

1 like

Foto’s van de Breitling stand zijn altijd welkom!! :100:

Die staat nu ook een mooie te koop in het blauwe gedeelte he :slight_smile:

Misschien doe ik daar nog wel eens een bod op :wink: De nieuwprijs in Roermond ligt op 3270 oid.
Het is een colt 44 geworden overigens, en een flik flak voor mijn dochter van 3 :wink:

1 like

Gun het maar aan de plaatselijke juweliers die hebben ook mooie aanbiedingen

Ook niet allemaal hoor. En ook in juweliers zit veel verschil. :cowboy_hat_face:

1 like