Outlet Roermond

Kleurt lekkâh bij je haren…:stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten
Rutger

Weet ik, rooie!

Voor degene die interesse hebben… Volgens mij redelijk scherpe prijzen

Er komt altijd een nieuwe kans

Voor die Calibre11 met zilvergrijze plaat waarschijnlijk niet, die wordt niet meer gemaakt. Volgens mij hadden ze er ook maar 1 op voorraad.

Ik heb overigens hetzelfde model vorig jaar voor het bijna het dubbele gekocht en dat vind ik zwaar k*t!

Dat is het ook, maar wel een beetje inherent aan deze hobby.

Ze hadden er meer.

Balen voor je Erik,
Ik zou me ook kapotergeren! Maar dat heeft geen zin!

1 like

Het zal NU niet zo druk zijn… Of de actie nog geldt, betwijfel ik :wink:

Mocht je gaan, maak dan gelijk wat etalagefoto’s, haha :wink:

Acties worden ruimschoots van te voren aangekondigd in het centrum daar en via de website.

1 like

Alles overzichtelijk op een rijtje:

half uur is toch niks… Gewoon gaan en lekker kijken :slight_smile: Je kan wellicht alvast kijken en passen, zodat je doelgericht kan kopen wanneer de uitverkoop geldt en het stervensdruk zal zijn.

1 like

Het beste moment om te gaan is de avond voor een Duitse feestdag. Alles volgeladen en netjes gesorteerd, niet veel volk op de been, relaxed shoppen.

Gr. Marc

1 like

DIe uitverkoop bestaat daar meestal uit een model of 4, heren en dames, dus met die beperkte keus heb je er niet veel aan om alvast te bepalen wat je wil, maar de hele outlet is zeker de moeite waard om een keer door heen te wandelen en misschien wat koopjes te scoren.

Als je Amerikaanse outlets heb bezocht, is het woord bij Nederlandse altijd erg misplaatst.

1 like

Op vrijdagmiddag heb je hetzelfde voordeel, volgeladen winkels voor de verwoestende invasie in het weekend :wink:
Een gemiddelde zaterdag trekt circa 32000 bezoekers :sunglasses:

1 like

Vorige keer dat ik er was zag ik busladingen Chinezen of Japanners? Nemen ze de door hen geproduceerde producten weer mee terug, dacht ik toen.

2 likes

Inderdaad, die kopen eerste de grootste koffer die ze bij Samsonite kunnen vinden en nemen die dan gevuld mee terug :joy:

2 likes

We komen er regelmatig (lees: mijn vrouw wil gaan, ik moet natuurlijk heen- en weerrijden) en zien vaak dat Aziaten meerdere Prada-tassen meeslepen. En ander duur spul. Of het niks kost hahaha

1 like