Outlet Roermond

Do tell

Vorige week in Montabaur Duitsland, alleen Michel Herbelin en enkele modemerken. Wel scherpere prijzen dan Nederland, meer het niveau van Noord Amerika. Als Outlet biedt Roermond echter duidelijk meer.
Centrale Valley, Noord van New York, heeft zelfs een Breitling shop.:sunglasses:

1 like

Ik had het eigenlijk over kleding, niet over horloges, en ben voorzichtig om off topic te gaan. Ik wil namelijk niet dat ik een waarschuwing krijg en het topic gesloten wordt. Maar bv polo’s van Hilfiger kostten tussen de 9 en 13 euro.

1 like

Ja, ik ben ook in diverse outlets daar geweest, was destijds niet zo bezig met horloges maar kleding was daar spotgoedkoop en dan hoef je nog niet eens naar een outlet. Walmart als voorbeeld maar ook de wat betere zaken.

1 like

Seiko komt zo te zien weer met een aanbieding, hoewel ze tot nog toe alleen het plaatje (en de prijs?) hebben aangepast, de tekst slaat nog op de oude aanbieding (een of andere quartz chrono) zover ik weet.

oh, en tag heuer ook weer zo te zien: http://www.mcarthurglen.com/nl/designer-outlet-roermond/nl/merken/tag-heuer/

1 like

er staat een foto van een baby tuna bij?

oftewel, zoals Defusion terecht zegt, de vorige aanbieding

Ik bedoelde dat er voorheen (een paar dagen geleden) een of andere quartz chrono in de aanbieding was. De baby tuna lijkt daarom de ‘nieuwe aanbieding’ te worden, ondanks dat ze de tekst nog niet hebben aangepast.

(Dit is dan wel weer toevallig dezelfde aanbieding als een tijdje terug, dus in die zin dezelfde als de ‘oude’ aanbieding)

Een baby tuna voor die prijs :thinking:

Ik denk dat de foto niet klopt, die hoort bij de aanbieding van de laatste late night shopping, maar het zou kunnen natuurlijk.

Gr. Marc

De nieuwe aanbieding is de SPC159P1. De baby tuna (SRP637 & SRP639) was de vorige aanbieding, toenmalige prijs €169. De foto is fout, de tekst verwijst wel naar het correcte horloge.

Oh, das jammer. Heb je ze gebeld ofzo?

Inderdaad. Even gebeld. De vriendelijke juffrouw heeft me het typenummer gegeven :wink:

2 likes

Voor de mogelijke liefhebbers deze keer ook een mechanische Victorinox, de “Dive Master 500Mecha” van Retailprijs €1,195 voor Outletprijs €388. Er zit een ETA 2892 i.p.v. de gebruikelijke ETA 2824.

Aardige deal, plus als je een 2de horloge koopt krijg je daar ook nog 50% korting op.

Geldt dit ook voor de horloges die afgeprijsd zijn?

De 50% korting op het tweede horloge loopt t/m vandaag (14.10). Dus geen overlap met de komende aanbieding, die enkel op 21.10 geldt :wink: Maar als je het 1000% zeker wilt weten kan je altijd even bellen.

2 likes

Die Infantry heb ik altijd wel leuk gevonden. Ik kan het op de site niet goed zien maar gaat het hier om de automatische versie? Dan zou ik hem wel willen hebben voor dat bedrag. Helaas zelf niet in de gelegenheid om die dag naar Roermond af te reizen dus mocht er iemand in de gelegenheid zijn dan houd ik mij aanbevolen.

Porsche design heeft dan 50% op FlatSix modellen; heeft iemand een idee wat de normale prijs is?

Gr. Marc

Het antwoord op je vraag of deze automatisch is, zit rederlijkerwijze in de naam “Mecha”, hij is dus mechanisch (en ze maken geen handopwinders) en voorts ook in de info van lencoth dat het een ETA 2892 is. En zoals hij zegt, bellen kan altijd!