Outlet Roermond

Misschien kunnen we een wenslijst indienen :joy::joy::joy::joy::joy:

1 like

Het is a.s. vrijdag geen Duitse dag :wink:

Late Night Shopping april, eerder op de dag:

En 22.50 uur:

1 like

Ik denk dat ik mezelf die 450km heen/terug maar bespaar. :wink:

Bij de Seiko tent is het vast niet zo druk :smirk:

Gewoon om 9:00 binnenwandelen en eentje oppikken :wink:

1 like

Okay… Waar zijn die personal shopping assisants als je ze nodig hebt. Die seiko is leuk! Logistiek gaat het niet werken, kom die dag van vakantie terug, maar roermond ligt helaas niet op de route…

Zouden er ook niet veel handelaren op zoiets afkomen? Al je ziet dat bijv. die Monaco voor rond de 4600 dollar op Chrono24 staat en voor 5000 bij verschillende online shops dan lijkt het me dat je er nog best een slaatje uit kunt slaan met doorverkoop.

Dat was vorige keer ook al het geval voor de caliber 36.

Ben vanavond even wezen kijken bij Seiko. Ze hebben 2 types, de SRP637 (stalen band) & de SRP637 (met de welbekende “rubberen” duikersband). Ik vond de SRP639 er uitspringen door de gele kleuraccenten. Twijfel nu of het toch niets voor me is…

Foto aan mijn 17cm pols.

2 likes

Met dat geel ziet hij er wel lekker fris uit :+1:Meen vanmiddag ook de zwarte te hebben zien liggen.

Hier het hele trio…

Ik ben eruit. Had nog een nieuwe 22mm Watchadoo “Straight Lumpy” liggen. Dat zou best eens een aardige combinatie kunnen zijn. Gelukkig heb ik er foto van gevonden:

Dus dat wordt me vrijdag, met gezonde tegenzin, in de mêlee storten :scream:

2 likes

Als ik zeker zou weten dat er bij Seiko voldoende voorraad is, en ik niet de hele dag in de rij hoef te staan ben ik wel bereid om die wereldreis te gaan maken.
Maar ja, niets is zeker…

Ik heb inmiddels besloten op de fiets te gaan… Is volgens de fietsplanner 6,18km. Zelfs gebeld om te vragen, waar ik die kan parkeren. Moet dus lukken, het is mooi weer. Overigens, volgens de Seiko-winkel is er ruim voldoende voorraad en hebben zij geen echte rijen voor de deur. But, as always YMMV :slight_smile:

Volgens de reisplanner ben ik met heen- en terugreis 9 uur en 15 minuten onderweg vanuit Friesland. :unamused: De prijzen zijn wel allemaal inclusief BTW neem ik aan?

1 like

Consumentenprijs, dus inclusief.

1 like

Qua locatie is het handiger om die outlet te verhuizen naar Batavia Stad. :wink:

Gewoon online verkopen, is beter voor het milieu en je hebt nog wat aan je dag :sunglasses:

Hebben ze die gele daar ook liggen? Ik heb hem niet gezien :see_no_evil: en zo ja, voor welke prijs?
Overigens een lekkere combi, die “Lumpy” met die gele rakker :+1:

Ze liggen in het magazijn & ze tonen ze je met plezier :wink:. Zelfde prijs, €160

1 like