Outlet Roermond

Bij Seiko geweest om 09.10 uur, toch zo’n 20minuten in de rij, voor de zwarte gegaan.

Leuk gesprek met duitse horloge fan, tijd goed omgekregen.

Aantal duitsers om me heen die ook al bij TH waren geweest. Iemand voor me kocht er meerdere, binnenkort op marktplaats of inkoopactie?

Gr. Marc

hahahaha, tja het was bij de V&D opheffingsverkoop ook al zo druk. Het is gewoon een rondreizend gezelschap dat alles opkoopt :slight_smile:

De mijne is ook al binnen :sunglasses: Inderdaad veel Duitse vrienden, met TAG tasjes, met een wachttijd van ongeveer 20 minuten. Tjonge dat ging aanzienlijk harder dan ik gedacht had.

What ever, de buit is binnen :grin:

Sorry foto komt straks, de upload loopt vast .:joy:

1 like

Wil iemand zijn net aangekochte seiko al flipperen

Dat zal ik geweest zijn. Ik was klant nr. 2. 1 voor mijzelf & 5 voor andere forumleden :wink:

5 likes

Is hij dan :sunglasses:

3 likes

Voor €300 fiets ik wel even heen & weer. Bij nader inzien, toch maar niet :wink:

Dan ook maar mijn plaatje :slight_smile::

7 likes

Gr. Marc

4 likes

Maar goed dat hij niet allemaal de stalen band op maat moest maken voor je :slight_smile:

Gr. Marc

1 like

Gisteren even een weekendje Maastricht geboekt dus ik kom voorbij Roermond… Misschien hop ik wel even langs haha

1 like

:slight_smile: Dan had je beduidend langer moeten wachten! :wink:

1 like

Was er vandaag voor het eerst. Leuke zaak, aardig personeel. Maar wel met enige verbazing staan kijken hoe de vriendelijke winkeljuffrouw de links van een monsterband (met de bekende hulsjes) probeerde te verwijderen met een paperclip! :joy:

De klant voor wie dat gebeurde zag ik al licht zwetend kijken… Maar dat kan ook de zomerse temperatuur geweest zijn.

Een bekende methode, maar zeker niet de meest de professionele :slight_smile: Overigens die ik het ook. Met de paperclip eruit & bij terugzetten een balpen op de huls om hem op z’n plaats te houden.
Snap ook niet dat je op zo’n dag als aanbieding kiest voor een horloge met een “Monsterband”. Dat is wel de lastigste band die er bestaat om op maat te maken…

Toch nog de hele dag onderweg geweest om een Seiko te bemachtigen. De heenreis alleen duurde door vertraging al meer dan 7 uren. :sweat_smile: Toen ik rond 14:00 afrekende waren er nog een stuk of 20-30 SRP637’s vertelde de verkoper. Ik had dus ook niet veel later moeten komen… maar het is gelukt!

3 likes

Wtf. dat is wel heel veel moeite !
Maar gelukkig heb je er een en kun je er nu van gaan genieten.:wink:

Ben je op de fiets gegaan of wat? Fijn dat je er 1 hebt kunnen bemachtigen.

1 like

Fiets was waarschijnlijk sneller gegaan. :joy: Maar het is een mooi klokje inderdaad, gaat aardig wat wrist-time krijgen verwacht ik.

Ook schuldig aan het kopen van een Seiko vandaag :wink: Ik was met de trein & dan is het verdaaid aardig dat dat centre zo dicht bij de stad ligt. Leuke wandeling van 10 minuten.

Ben gegaan voor de 639. Op de terugweg wat touristische activeiten gedaan. Eigenlijk een hele aardige & interessante stad, veel te zien. Dus niet enkel een horloge gevonden maar ook een leuke bestemming. Kan je van Bataviastad niet zeggen. Wat me ook op viel dat er zo onzettend veel echt luxe merken zitten. Ook dat is anders dan in de polder. Duidelijk een trapje of drie hoger :slight_smile:

En wat het horloge betreft: Op basis van de specs lijkt het een gigantisch horloge, maar in de praktijk is hij dat op of een andere manier toch niet. Normaal kom ik niet boven de 42mm, maar deze lijkt aan de pols eerder kleiner dan dat :confused: Raar maar waar (IMHO). Geweldige afgewerkt!!, tot in ieder detail. Zou zeggen dat het al een koopje was voor de adviesprijs van naar ik dacht €485. Maar voor deze aanbiedingsprijs? Koopje van het jaar (of meerdere jaren :slight_smile:) Kudos & respect.

1 like

Dat is lang :wink:, maar blij dat je niet te laat was!! Overigens is iemand uit bijv. London er, door de directe busverbindingen met de vliegvelden van Düsseldorf en Keulen, er sneller.

2 likes