Padi turtle is binnen

Zo. Dat was rap vanuit het verre oosten. Minder dan een week. En geen inklaringskosten.En de chapterring is gelukkig ook goed uitgelijnd.

18 likes

Gefeliciteerd en veel plezier ermee :thumbsup:.

Zwemmen dat ie kan!:open_mouth::slight_smile:

SMOOI !!!

1 like

Nice! De mijne staat in bestelling bij Rob. Waar heb je deze vandaan?

Watches88.com

Stukje voordeliger ook…

Gefeliciteerd! Topper! Jij hebt de primeur op HF!

Ja, als je er dan toch over begint… even gecheckt.:wink:
Volgens Rob gaat ie bij hem maximaal € 400 kosten. Dus dat zou dan zo’n € 45 schelen. Nou ja, vind Rob toch wel een prettig vertrouwd adres. En als je invoerrechten moet betalen, is je voordeel weg. Maar top dat je 'm al hebt! Geniet ervan en een paar extra fotootjes mag natuurlijk altijd!:slight_smile:

1 like

Bij Rob komt 'ie op staal als ik me niet vergis. En hij had het zelf ook nog over een extra blauwe rubber strap.
Dan ben je er al.

2 likes

Hijs vet!!!

Gefeliciteerd!!
Heb vandaag op schiphol ook de turtle gepast. Wat is ie groot!!
Ff nog nadenken. Zit wel lekker

Congrats, vette kladzer

Nice.

Wow, die’s mooi! :sunglasses:

Die van mij zit ook op staal. Plus mooie speciale doos. En als extra een crystal guard meegeleverd gekregen.

al met al voor 329,- euro. En ik heb al vaker zaken gedaan met watches88. Altijd goed. Zeer snel geleverd. Maarja ik snap dat Rob een bepaalde gunfactor heeft verworven. Is ook prima. Heb ook vaak zaken gedaan met Rob, alleen zijn lijstje was al vol vwb dit horloge. Bij toeval trof ik hem bij watches88 voor minder en sneller geleverd. Soms zit het mee, meestal zit het tegen.

Dat is een hele mooie deal! Zou ik hem inderdaad ook niet voor laten liggen.

Prachtigprachtigprachtig. Veel plezier er mee.

Ben wel benieuwd: geen invoerrechten.

Welke keus heb je gemaakt: Fedex, EMS of de gewone (langzame) mail?

1 like